我與威士忌的兩三事: The Ten #8 Heavy Sherry

The Ten 呢個Series 我係今年Whiskey Live認識佢地,
由LMDW Mansion Du Whiskey制造,
我自己係Whiskey Live 果陣試過#0 #8 #9,
#8 Heavy Sherry同#9 Heavy Islay Peat 就最深刻。

呢支香港同澳門都無得賣,最近得新加坡LMDW Retail,
亦都係LMDW唯一一間海外分店,
上個星期去左新加坡LMDW買左佢返屋企,
原本諗住係買哂#8 #9既,email亦send左俾佢叫佢幫我手留,
去到佢竟然同我講支#9賣左...

英文鬧人真係無廣東話咁到肉.....

官網個Tasting Note係法文我唔識法文費事放錯野。



留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器