201612 日本九州歷史之旅: Day 2 門司港周遊

門司港,神戶,橫浜呢類港口城市一樣,
因為好早期就同外國人接觸,所以建築物係洋風。







全日本最大既行人用開關橋,不過其實由另一邊行過去都唔係太耐。


 "十,十五,開哂,飲啦" 

開哂係咁樣, 其實都唔係升到好高,而且無咩船出入。




隔離個公園仲有個週末市集,見到有個お猪口幾靚,
但一諗到要拎住佢行多十四日就真係不了。


我總係對呢類地區限定野無咩抵抗力,尤其係地酒,
啤酒呢家野去個廠飲係最正既,最新鮮又唔會俾入樽入罐既過程影響左個口感。


我試左WEIZEN,啤酒既唔好處係好快飽試唔到幾多隻。


佢仲有個餐廳位既,一來未餓二來佢今日午市包左場。


有支裝賣既,不過我個人鍾意生啤多D。


唔錯唔錯


行過後面個手信舖既熟食區買左盒炸河豚(佢咁講我咁聽)當小食,
應該係我咁大個仔第一次食河豚,個肉都幾實,個口感似食魚扒。


之後行左去一個好有趣既地方,NTT旗下既門司電気通信レトロ館,
棟建築物本物係大正13年(1924年)既逓信省門司郵便局電話課庁舎(Copy from Webpage)。
見到____省就知係政府機關,逓信省係以前既日本內閣體制創立既時候已經開設,
專營郵政同通訊,1949年郵電分離,逓信省廢止,
兩大業務分別成為日本郵政(JP)同日本電信電話(NTT)。


呢個博物館過癮既地方係你可以試玩入面D野,
第一次用撥輪電話,拎起仲聽到果陣時等接駁既音樂。


明治33年,上野同新橋站內安裝左第一部街上面既公眾電話,
呢款電話既特徵係佢有兩個唔同既入錢位,一個收五錢,一個收十錢,
你放入去果陣佢會有唔同既響聲,咁接線生就會靠呢個響聲去判斷你入左幾錢。

硬幣導致感應器的磁通量改變 ? 不認識的孩子呢~~


呢個表幾有趣,睇到當時既物價同當時既電話費有幾貴,
2.8kg米 = 由東京打個電話去橫浜同人地吹5分鐘水,月費就仲誇張,
東京一個月既電話月費等於十個月既住宿費.....


 我剩係知morse code有日文版,但我岩岩先知原來手旗都有日文版。


下面呢幾台機又係好有歷史,人手既電話交換機。


第一代既電氣交換機,諗出黎果班Engineer 真係好強,
唔係細電出身,張schematic好多Logic都睇唔明,呢間博物館直頭可以試玩,
真心feel到以前既Engineer係幾勁。





呢個我反而有D認識,讀書果陣都叫小半個Telecom佬,
唔好睇佢好似一大抽好難分,其實係有個pattern去分既,
不過patch 1000 core 真係好痛苦.....

而家就全部轉哂做fiber了,識啪光纖就得了。




呢個又係好有趣,舊式既電報機,
仲可以俾你自己Text返幾粒字,
呢部係受信機。



行完博物館,行去關門隧道行過山口果邊。


條橋都幾靚不過海邊好凍。


高波注意~~


 附近都幾多造船廠,但我唔知原來成個艦首都可以係第二間廠造完拎去裝。

 
 

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器