201809 廣州飛機之旅: HKG The Pier Lounge, KA786 HKG-CAN KA781 CAN-HKG

古有李我叔搭飛機去白港飲茶,
今有黑田搭飛機上廣州飲茶,
搭KA786去廣州食個飯再搭返KA781返香港返工。

係workshop做左陣野就搭巴士入機場check in,
去過哂CX係HKG咁多個Lounge我最鍾意始終都係The Pier,
有酒吧有麵食有涼沖有甜品(未得閒試,飲酒同甜品只能二擇其一,我九成八會揀飲酒),
環境開揚,又可以望到停機坪睇下飛機。


未肚餓,拎支啤酒係梳化睇下email,
出面有架好肉酸既A380。


攤係到做下野係唔錯。




肚餓去麵吧整個擔擔麵,平時食開雲吞麵但係早兩日食晏先食過雲吞麵所以轉下口味,
好少食擔擔麵,除左去上海舖,但我到而家都係分唔到究竟擔擔麵係四川菜定上海菜,
生煎包亦唔錯,唔係硬骨骨,至於其他熟食就一般咁啦...


食完飯去沖個涼順手刷牙,Lounge沖涼房有齊毛巾同牙刷牙膏,
個人行入去就沖得。





上機因為好眼訓既關係無咩影機,都係咁樣既KA A320,無咩特別。
落左機搭地鐵去人和,即係傳說中「廣州市人和母豬配種繁殖基地」果個「人和」,
好近機場,搭兩三個站地鐵就到,或者搭十分鐘車,好方便早機要去機場。


早機返香港,一早起身搭酒店架接駁巴士去機場,
會先兜T2再去返T1,車程大約十五分鐘。


Check in會一次過出哂CAN Premium Lounge同HKG Arrival Lounge既Invitation,
CAN Premium Lounge係小數係中國我覺得ok既Lounge,
對比起青島果個返左九十年代深圳既Lounge,
CAN Premium Lounge甚至好過HKG Plaza Premium或至少同級。


食物選擇幾多,有中式有西式,點心都有幾個唔同選擇,
咖啡亦幾香,除左個魚蛋粉好難食,魚蛋粉真係Plaza Premium完勝。

Lounge都幾多日本人,查返原來同一時間有班ANA飛返東京。


好似第一次日間係廣州搭飛機,
反而夜晚好似仲多人過日頭。


KA A321 J class,個位同KA A330 J Class / CX Regional J Class一樣。



四十分鐘既機程都有Menu,雖然岩岩係Lounge食左個早餐但係都想睇下個餐有D咩。


Econ係一包餅同一支Bonaqua,
Business係一個餐盒加一支Evian。


一打開,hmmm我明點解成日坐HKG-CAN既朋友會叫我轉水果餐。


飛左一個鐘就到香港,Arrival Lounge仲劣過Plaza Premium 個Arrival,
(同一班人做Operator,除左reception係CX自己伙記),影都費事。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器