201508 新加坡,馬來亞新山之旅 Day 2: Johor Bahru 新山

係商場搵左部櫃員機拎錢之後就行出去行下,
但係無做咩資料搜集所以都係hea行多。

商場同香港差唔多,但隔一條街就已經變左深圳。



好似係舊警察局。


肚餓求其係路邊搵左間餐廳坐低食野,
叫左兩份咖喱同薄餅,再加炸雞同兩杯茶,
盛惠RM20,圍返港幣大約36蚊,
野食相我以為朋友有影啦,佢又單反又Go Pro咁,
點知我搵極都搵唔到野食相,得囡囡相。


之後周圍行下消化下,不過真係好熱無咩心機拎部機影相。




好熱,搵左個路邊檔仔飲野,新鮮椰青盛惠RM4一個,大約8蚊港紙,
上次係Maxwell飲椰青要SGD$3,大約18蚊港紙,
我大約明點解新山係新加坡人既深圳。


行入商場歎下冷氣,竟然有個高達展,仲有show girl


個商場仲有間neway


之後仲食左個砂鍋肉骨茶(RM20)同半打冬甩,同樣搵唔到相。
由於太熱同飽過龍,決定返新加坡飲杯野涼下。
講到好似過左關會涼好多咁

回程都係坐星柔快車返去Bugis,順便去小印度行下,
出左馬來西亞境就搵返個巴士站。


上車果陣會有人收車錢,咁我果陣得返兩張RM50,
個大叔堅持唔收,頂佢我唯有去對面買支野飲唱散佢。


過左新加坡境又係搵返個巴士站上車,
有巴打教路係機場拎多幾張入境表填定,
到時就唔洗搞咁耐,同埋記得填係坐咩車黎,
因為我無填到,個關員有問我拎張車飛睇同寫返落去。


由新山去Bugis既車費係RM3.3,同Bugis去新山SGD$3.3比差左三倍。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器