201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 0 澳門至台北

今次中秋節去台灣頭兩日好順利,而家係酒店避緊颳風又無野好做,
於是就打下遊記一路留意飛機同航班訊息。



Day 0: MFM-TPE
Day 1: 酒店 - 捷運 - 台北 - 區間車 - 瑞芳 - 莒光 - 雙溪 - 影車 - 雙溪 - 七堵 - 影車 - 區間車 - 基隆 - 廟口夜市 - 區間車 - 台北 - 捷運 - 師大夜市 - 捷運 - 酒店
Day 2: 酒店 - 捷運 - 台北 - 普悠瑪自強號 - 宜蘭 - 的士 - 金車 - 的士 - 宜蘭 - 復興號區間車 - 花蓮 - 午餐 - 普悠瑪自強號 - 松山 - 饒河街夜市 - 的士 - 酒店
Day 3: 酒店<-而家既時間點

今次六月尾既TigerTW Sale就已經訂左飛由澳門飛桃園,
澳門交通垃圾係常識,我六點半上左金沙城賭場車,七點二都未去機場,
你唔講我我以為個機場搬左去拱北。



澳門機場好細,一眼望哂。




中文葡文英文既顯示牌,最近我葡佬同事去左學廣東話,
睇黎我都要去進修下葡文。


Tiger 係得呢兩個櫃位做check in,機票上面就寫1940可以check in,
咁我就諗住一早check in入去Lounge食野啦,點知去到先話2005先開放check in,
我就餓住等左一粒鐘,早知係金沙城或者威仔食完野先過黎。

btw都幾多中國人係澳門飛台北。


Lounge係二樓,其實個二樓係得Lounge同餐廳。


每次大時大節前既P Lounge 都係食物分發站。


飲罐啤酒食少少野等陣去到台北再搵宵夜,
野食唔多,兩款肉一款菜一款炒飯,沙律吧同多士吧,
個豬手幾岩送啤酒。




食完野仲有D時間整返杯無青檸既Gin Tonic,
但我見有人當Tonic係普通汽水咁飲,果D真係真漢子。


諗唔明點解要排一大行隊等上機,A320一道門上落快極都有個譜,
你驚架機會走左唔等你?
不過如果坐窗口我會盡量早少少上機,費事麻煩人地起身再讓我入去。


A320真係好窄,坐多左787返唔到轉頭。


一個鐘多D就到核園機場,但係等左一個鐘先過到關....


原本想坐的士出市區,但的士都唔係易搵。


好好彩一落到去見到有去台北車站既國光客運仲要有位。


幾正有得叉下電。


好快就到台北車站,之後轉的士去忠孝敦化,
今次間酒店係LAVA樓上。



唔錯,夠水壓,有睇開我遊記都知我好關心個花灑夠唔夠水壓。


之後去樓下搵宵夜食,去左間成間深夜食堂咁樣既舖頭。




雲吞麵,皮蛋豆腐,凍奶茶。
皮蛋豆腐我覺得佢係台灣既奴豆腐,兩個我都好鍾意食。


個碗好靚。


去到台灣就梗係飲下地酒,因為我發覺KIRIN同ASAHI都係中國造。


What!!! 颱風之旅就係呢個告示開始。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器