201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

搭左十五分鐘的士就到噶瑪蘭酒廠,
記得問司機大佬拎卡片,到時叫佢車返你出去。


涼涼地無落雨個天算係咁。


個酒廠個外型都幾靚。


一推門就聞到威士忌味,不過唔夠早幾年去金門金酒公司,
一落車就已經聞到高梁味。


威士忌就係放係呢D橡木桶入面十年八載去陳年,
有時仲會經過一定年期之後轉移去另一個桶豐富佢既味道。


成個威士忌既生產工序可以簡單分為發芽-> 磨碎->發酵->蒸餾->陳年。


岩岩由蒸餾器放出黎既原酒係透明無色,
度數高既關係個感覺好似飲消毒酒精咁,(聽返黎,我未飲過)
即係右手邊果D樣版咁,愈陳年得耐,顏色愈深(由右到左),
而顏色深淺亦關符個桶。


等我有錢買個酒桶返屋企做吧檯仔。


發酵用器材。




蒸餾器。




陳年用既貨倉,如果可以學蘇格蘭挖個地洞放D酒桶入去相信會更正。


行完工廠去試飲區試下酒。


呢場得我一個傻佬係到等試飲。


我比較鍾意用聞香杯試新野,直杯儲唔到D味(唔知係咪咁表達個情況)。


我係佢到坐左半個鐘,因為要去Tiger個網加寄倉行李,
我一直坐到下一個試飲環節開始,人開始多佢有個主持係到問下關於威士忌既問題,
我見五六個人都答唔岩我先出手,個問題係岩岩蒸餾完既原酒係咩色,
好明顯班友行工廠果陣就無留心過人地D資料介紹係寫咩,
答岩左有小禮物,其實你俾盒筆我我真係無咩用... .. .


樓下係酒廠既賣店,樓上係cafe,
金車除左造威士忌,佢本行係做伯朗咖啡同其他飲品,
所以有台灣人係黎一箱箱買野飲走。


見咁過癮有得自已調威士忌就報左名參加。


係樓上一個角落頭開班。


Step 1: 係三款原酒入面各拎20mL,雖然話係原酒,
但佢地已經事先調和左一次,等個味道豐富D。


Step 2: 聞下試下每隻原酒,佢張教學上面有D味道參考但無論係呢到定平時飲,
我通常都搵唔齊咁多隻味道,我硬係覺得呢D野要D想像力先做得到。
Step 3: 自已嘗試下唔同比例既配合。


我果班原先係一對一教學,之後黎左對現充。


Step 4: 跟你自己既比例,可以帶一支300mL既威士忌返屋企,
KURODA BLEND WHISKEY 如果我整間威士忌廠我應該會叫隻酒做姬路或者播磨。


Step 5: 同自己既作品合照,完。


一場黎到點可以唔帶返D手信,竟然工廠都無貨。


最後買左兩套酒辦同兩隻KAVALAN既聞香杯,
買滿一定金額(唔記得左)仲會送杯咖啡,
原本牙痕想食窩夫但要下午茶先有,
唯有飲杯啡頂下肚先。


打左俾的士大哥車我返火車站,向下一個地方出發。


留言

這個網誌中的熱門文章

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

FIREへ資産形成記録:2024年1月