201510 泰國曼谷淺度遊: Day 1 MFM - DMK - Mo Chit - Sala Daeng - 酒店

又係週末可以出去鬆一鬆,今次去探索新既國家 - 泰國,
買到AirAsia機票,星期六放工十二點去機場check in兩點飛應該岩岩好,
飛之前係Lounge食下野先,MFM既P Lounge都係果幾味,
不過今次有個炒飯幾好食,但係鮪魚差D哽死我。


仲有時間拎部tablet出黎一路玩緣之空一路飲highball。


點知架機係泰國果邊遲左起飛,所以未到澳門,
轉去梳化位坐下飲返杯Gin Tonic。


Delay左半個鐘,今次都係出公海。


我其實做左online check in,不過唔知點解佢要出多張俾我。


浮出公海。


又係回望寫字樓時間。


成個泰國望落去都係綠色,有一段時間望落去全部都係稻田。


BNO免簽但係同上次去新山一樣本passport俾人拎左去研究,
出左關就搵6號出口既A1巴士坐去BTS Mo Chit,
下面個站牌就BKK(曼谷國際機場,新機場)-DMK(廊曼國際機場,舊機場)兩個機場之間既接駁巴士。



上左車會有個賣飛姐姐埋黎收錢,30 THB一程。


張飛唔知點解要搣到爛哂,可能係搣個日期掛。


BTS Mo Chit係中途站,不過賣飛個姐姐個講到左skytrain(英文),
見人拖喼既落車你跟住落就應該無死既。


一落車就已經見到個站,你可以買單程飛或者買張bird card,
我鍾意儲唔同城市既交通系IC所以買左張,拍卡入閘個感覺好Local。


望到D泰文我真係一隻字都分唔到,
好鬼多圈圈,個字母上面又整多頂帽咁。


BTS最北車站Mo Chit,Jatujak市集就係呢道。


BTS個指示算係清楚既,有泰文有英文,有邊到轉到咩交通工具。


係Siam轉車去Sala Daeng,我發覺曼谷既日本餐廳密度可能高過香港。


轉兩個站就到,站既地面街邊就已經係夜市,有好多小販檔。


今次間酒店一晚只係需要HKD$132.12,地鐵站行八至十分鐘就到,
係第一次難搵D因為佢係內街,出面又無招牌,訓一晚求其將就下。





有睇我遊記既巴打都知我好關心個花灑夠唔夠水壓,
雖然佢用日本用Panasonic既爐但係都係麻麻地,
不過算啦呢個價錢係其他地方可能只係夠住hostal


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器