201512 關西淺度遊 Day 0: 澳門外港 - HKG - KIX

今次去關西係因為早兩日睇日本提督既blog,
發現原來榛名(戰艦)仲有遺物係現世,
現存係兵庫縣尼崎既一間神社入面,
作為一個榛名提督就梗係要去拜訪一下。

P.S. 唔計廣島燒鐵板既話
有傳榛名解體果陣有塊鐵板拎左去做廣島燒既鐵板,所以廣島燒係榛名既女體盛。

今次去直接係澳門搭船過去香港機場,外港去香港機場要$254蚊,
但係可以退返$120離境稅,計返其實差唔多,
由澳門直接坐船去香港機場手續唔多,
上網用紅卡click定張飛,買飛果陣佢要你填埋坐邊間同幾點機,
到碼頭埋到去俾passport同機票就得,有行李可以係澳門寄埋,
但缺點係唔係間間航空公司都得,尤其係LCC,
平時最愛既Peach係海天碼頭無櫃檯,
所以去程搭Peach既話要搭去港澳碼頭再入機場。

出門口果陣好大雨,澳門D交通又好麻煩,
到外港果陣已經成身濕哂,好想快D入Lounge沖個熱水涼唔係一定感冒。

Turbojet 之中最爽一定係Jetfoil,升起之後完全無視風浪,未過橋底似坐舢舨,
Flying Cat 一大浪就隨波逐流,今次搭先發覺原來D行李係露天擺船頭。


Leg Room 無咩大要求,又唔係同佢過人世,
但佢個設計好奇怪,救生衣個袋岩岩好頂住我膝頭。


拎到窗口位,但成程船大浪到啊媽都唔認得,
有時我以為自己坐緊大飛,有同事返香港話連jetfoil都搖,
然後好慣常地側邊D人開始暈船浪,成隻船開始彌漫住胃酸既味,
我自問唔係好暈船浪但係都唔係好頂得順,
最吊詭係行到大嶼山北邊既時候架船開始減速,
如果架船行得快係無咁搖,行得慢受浪既影響更加大,
行到望到青山發電廠果陣架船突然熄左引擎,然後向後行左兩分鐘,
我仲以為架船有咩機件問題,最後用左一個半鐘先行完平時五十分鐘既船程,
個個落船都面青口唇白。

落船就要排多次櫃台拎Boarding Pass,e-Borading Pass係唔得既(上星期搭因航去新加坡試過),
仲要拎埋張退稅既收據,跟手排隊做安全檢查,
檢查完就去退稅櫃台拎返百二蚊(現金),
落去搭車由碼頭去T1 Gate 1轉車,搭多一個站去Gate 40 Lounge,
我個人比較鍾意Gate 40 Lounge,個景靚D同埋我鐘意果邊有生啤飲,
但點知中左伏,一陣會講。

個人仲係暈暈地去沖個涼先,呢邊沖涼要行去Gate 60樓上既獨立沖涼Lounge,
呢間Plaza Lounge沖涼個雨淋花灑夠水壓好舒服,
我聽到天花上面有個加壓缸同加壓泵,難怪咁好力,
沖完涼吹乾個頭成身暖笠笠去食野。

對Plaza Lounge既野食一向都無咩期待,食個魚蛋河,加個飯就算。


反而重點係可以飲下啤酒,一陣一上機就可以大覺訓。



因為早check in既關係出Boarding Pass果陣未有Gate Number,
然後發覺架UO泊左出公海Gate 523,於是我要由Gate 40 去Gate 1落巴士,
好乞人憎地明明有排都未起飛佢個航班狀態已經變左做Final Call,
我份人又好心急之餘又第一次搭快運唔熟程序,
急步去到閘口發覺個個都好悠閒,上巴士果陣個地勤姐姐派雨褸,
好心落雨就唔好叫人出公海上機啦。

第一次搭快運感覺唔差,除左俾個空姐用本Menu拍左一野個頭之外,
廣播有廣東話有英文(香港人)有日文(好似係日本妹,講日文無咩口音),
A320唔舒服就梗嫁啦所以無咩期望亦唔會失望,
酒精作用下成程機我諗無十五分鐘係清醒既,一直訓到關西。

去左咁多次關西第一次係Terminal 1入境,出到去都成點鐘,
費事搭出梅田再搵地方訓,於是去左KIX Lounge hea下,
張KIX卡儲左咁耐分都無用過。

個Lounge同我想像中有D唔同,佢地方唔大但係好多人,
一來我遲去到所以無咩位,有茶有汽水任飲,野食就要收錢。


無野好做,酒氣又散哂拎部Tab出黎玩下艦娘,
用地理玄學打E5撈嵐。(嵐係京都舞鶴出世)

P.S. 今日活動完左我都係未撈到嵐,周回E5江風都升到Lv60


肚餓又訓唔到,hea左三個鐘之後出左去行下,盛惠770。
今個星期六我會放棄個Lounge直接係出面訓,770夠我買支黑角買醉。
去左食24小時都開既すき家,個味噌湯唔錯但係D肉太咸太乾,可能煮得太耐。


食完飯行過Lawson,買罐Highball解一解油膩。
為左飲酒你可以搵到一百個藉口



飲飽食醉睡魔急call,搵左張長椅攤左兩個鐘,醒返果陣都五點半了,
去刷左個牙洗個面,諗住去綠色窗口出張Kansai Area Pass點知已經排到出門口,
費事係門口食西北風決定今次放棄JR,全程搭私鐵,然後中左伏。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器