201512 關西淺度遊 Day 1: Suntory 京都啤酒工場見學

之後行去日本橋地鐵站轉車去位於長岡京附近既Suntory京都啤酒工場,
阪急最近既站係西山天王山,我其實中左伏無轉到特急,
搞到用左個幾鐘先由日本橋去到西山天王山,
我成日記住坐JR既新快速由大阪去京都剩係要半個鐘,
去到果陣已經1350,為左唔好遲到搭左600 yen的士過去,去到岩岩好1400,蠢之三。

去到我原先係報左名參加一個叫MASTER’S DREAM(マスターズドリーム)既講座,
有人教試飲Suntory啤酒,但點知去到佢話要識日文先上得,書到用時方恨少。
但好在佢俾我參加1400果轉既工場見學,總算無白費時間,亦相當好玩。

因為間廠入面既生產設施唔俾影相,文字描述我亦唔叻,
直接跳到去參觀完工場既試飲部分。

行完成個工場之後導賞員姐姐帶左我地去一間試飲室,
一推開門果下係聽到すごいすごいすごい,

因為個庭園真係好正,中間果棵叫秋櫻,估唔到係呢到睇到櫻花。


一場黎到就梗係要飲返杯啤酒,第一杯係Premium Malt 's,
認真唔係啤酒專家,但飲完覺得以前好鍾意飲既Asahi銀罐太重酒精味蓋過左麥味。


第二杯係Master's Dream,個泡好綿好滑,好香麥味,唔係好識形容啤酒你自己去買支試下。


我係工廠買左三支Master's Dream返屋企,我媽問我係咪痴左線揹支啤酒返香港。


原來飲啤酒都可以學似飲威士忌咁品嚐,一改我以前飲啤酒係為左爽果下既睇法。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器