201701 在關島尋找二戰足跡: Day 6 Yigo 地區

去到第六日終於出發去行下關島既二戰遺跡,
係二戰期間關島經歷過兩次主要戰役,
分別係1941年日本對關島既攻擊(あ号作戦既其中一部分)同1944年美軍奪還關島。
順帶一提,攻佔香港都係あ号作戦既其中一部分。

關島由二戰開始已經係一個戰略要衝,佔領關島除左因為佢係美國領土之外,
主要原因係關島起飛既轟炸機可以直接攻擊日本本土,
而1944年美軍重奪關島之後,B29轟炸機就係係關島出發去空襲日本本土。

租車公司係酒店附近,照舊係cafe食個早餐先,
第一次揸泡菜仔車(Hyundai)加上係左軚,唔多唔少有D緊張,
成日驚出路口行錯對頭線。


關島D路麻麻地好揸,可能習慣左係日本好順既駕駛體驗,
一路行好似行緊龍翔道咁,亦比我想像中多車,夜晚放工時間直頭會塞車。


原定係去關島最北既海灘Ritidian Point行下,
但因為封左路既關係只可以係山頂望落去。


1944年美軍重奪關島,駐守關島既日軍係失去制空既情況下死守,
曾經有三千名日軍係美軍軍機監視下係又木山集結,
又木山亦都係日本守備軍司令小畑英良中將自決既地方。
戰後為左紀念戰死既軍人,日本民間組織係又木山興建左慰靈碑,
亦即係黎緊去拜訪既South Pacific Memorial Park。



內閣總理大臣 = 首相


第二十九師團步兵第十八連隊,1944年駐紮關島既守備軍。


獨立自動車第265中隊,唔熟陸軍編制,
唔肯定呢支係戰鬥部隊定後勤部隊。


第521海軍航空隊,負責馬里亞納群島同帛琉區域既攻擊機隊,
主力機種係彗星同銀河,可惜係美軍開始登陸戰之前大部分飛機已經被摧毀,
解散後機組人員加入馬里亞納海軍航空隊。

順帶一提,海軍航空隊入面除左有航艦上面既航空隊,
仲包括左陸基基地既航空隊同飛行員訓練學校。


除左慰靈碑,仲收集左日本軍既遺品,多多少少了解到當時既生活。




日本守備軍司令小畑英良中將


除左日方有紀念碑,美軍亦都設立左一個去紀念關島戰役。





關島既天氣變得好快,由曬太陽去到傾盆大雨都係十分鐘既事,
"一條濕滑既公路,加個粗心大意既司機"
行行下果陣對面線架車突然轉左入路口,留意美國係左軚,右上左落,
我踩盡brake加轉左都係撞中左佢車尾,一來距離太近,二來落大雨既車好難踩停,
好在兩邊司機都無事,落車確定左安全就即刻打911,
同左佢講撞車,無人受傷,但車行唔到要call拖車,
報完警打左俾租車公司,佢地都搵左個staff(啊老細)過黎。

示意圖,我係藍色車,佢係紅色車。


大約十分鐘road service就黎到,仲早過警察,
到左之後先拉左架車埋路邊,再問我地拎passport同車牌,
抄完之後再問左我事發經過,目的地去邊etc etc etc
問完就同我講話係對方司機違例,所有損失都係由佢份保險去賠,
跟住出左張報案紙叫我俾租車公司,之後既野交俾佢地去搞。

我十八歲考牌,之前最大單都係入停車場果陣劃花左bumper,
(Estima 窄路上斜又趕時間心急)
呢次都算係揸咁耐車以黎最大單既意外。



做完哂手續架車就直接拖左去維修中心,
要等佢保險出左先開始整,即係架車要hea係到一段時間。
之後老細車左我返去租車公司,佢話理應係要replace一部車俾我既,
但係因為佢其他車都full book所以退返錢俾我。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器