201709 日本群馬鐵道之旅: Day 3 SL レトロ碓氷

朝早起身落樓食個早餐先。


仲有D時間去Mister Donut食個ポン・デ,
去日本要搵個地方坐下等車取暖既話,Mister Donut一定係首選,
320羊一件ポン・デ加杯咖啡,咖啡仲可以免費添飲,真係去邊到搵,
仲有就係有時好偏辟既地方都會搵到Mister Donut。


話說早幾日我係秋葉原避雨果陣去左食Mister Donut,
個staff俾左張point card我,咁當我今次落order果陣,
個staff問我有無point card,咁我拎返同一張出黎,
然後佢話"呢張剩係得秋葉原分店可以用"

呢個promo真係好無誠意,仲等我出門口果陣係咁提自己要拎...
仲要俾人發現左我係秋葉原食....


今日SL レトロ碓氷都係係二番線發車,
琴日都留意唔到原來扶手梯條帶都有SL既裝飾。


高崎除左有本身既高崎駅之外,仲有南高崎(上信電鐵)同北高崎(JR)。


咁岩有條柱可以放到我老婆出黎影相 :P


兩毛線211系,湘南色塗裝(グリーン+オレンジ),
你可以由個車身既塗裝分到佢係邊個地區既車。

211系生產果陣仲分左基本型(0番台,2000番台)同寒冷地區型(1000番台,3000番台),
而家高崎車輛中心得返3000番台,2015年3月果陣將大部份既車轉左俾長野,
長野總合車輛中心而家有齊哂四個型號,車身塗裝係長野色(薄い青+薄い緑)。


琴日停SL個位成個變左黑色,因為SL停係到果陣會排水,廢水會有煤灰。


今日都好熱鬧好多人黎影車。


因為橫川無轉車台,所以係向橫川方向車頭係SL,回程係EF63車頭去拉,
係車飛既列車名都會有唔同,去程係SLレトロ碓氷,回程係ELレトロ碓氷,
今日服務我地既都係D51 498。



呢張SL我係eki-net直接劃飛,所以你見到左下角有個えきねっと係到。


今次唔係坐月台側所以無影到出站。
安中市東邦亞鉛既工廠,月台側線D散料車同去安中既貨物列車大部份都屬於呢間公司。

P.S. 講多少少,而家每日只有兩班由小名浜來回安中既貨物列車,
由泉運送礦石去安中再同回送返泉,回送車會係水戶停留(0107到著0512發車),
途中會經過福島臨海鐵道,常磐線,武藏野線,高崎線同信越本線。
(參考平成29年JR貨物時刻表,P.131)


唔係霧霾,而係SL一開車果陣要好大推力所以會係咁加燃料,
所以個煤煙會勁左好多。


揸SL既人手比揸一般電車多好多,
隨車會有幾位整備士,途中停站既時候要檢查同掃油。


我鍾意SL但唔鐘意煙,尤其入隧道果陣好難頂。


琴日同今日都有人沿路影車,
SL去到今時今日都仲可以係本線到行真係一件好奇妙既事,
當中有好多人俾左心機同努力落去先可以拎佢繼續行到。

劇透: 岩岩去完新津鐵道資料館,行SLばんえつ物語既C57 180用左新潟兩億去做復修。


ガチャは悪い文明 二回目
連續兩日都抽唔中,亦連續兩日我個隔離位/對面位中左。


坐係窗口位,已經一路掃走D煤灰,但仍然一身都係。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器