201606 白州蒸餾所見學x關東近郊鐵道遊: Day 0 HKG-HND 新宿Manboo夜宿體驗

早排快運買去送回果陣click左兩套HKG-HND,
講開又奇怪今年(我用四月做一年既開頭)既平飛全部都係飛HND/NRT,
都好既關西已經玩到熟哂,係時候要開拓下新地方。

行程概要,其實係返到黎先as-fit返,出發前係無行程表既wwwww

Day 0: 澳門外港碼頭->香港機場->UO622->東京羽田機場->京急+山手線->新宿->宵夜->宿Manboo Cafe
Day 1: 早餐->JR新宿旅客中心->特急あずさ->小淵沢->白州蒸餾所見學->小淵沢->JR小海線->清里->野辺山(JR最高車站)->小諸->佐久平->北陸新幹線->高崎->晚飯->宿高崎東橫Inn
Day 2: 早餐->JR信越本線->橫川->橫川鐵道博物館->高崎->上信電鐵->下仁田->上州富岡->富岡製糸場->高崎->Max とき->上野->秋葉原行街->鶯谷->晚飯->浜松町->宿浜松町金太郎
Day 3: 早餐->Monorail->羽田機場->UO->香港機場->Turbojet->澳門

Turbojet 有一班1515去香港機場既船岩哂1815呢班機,
而家Turbojet可以係外港碼頭直接出到Boarding Pass(船飛包埋,之前要額外俾錢),
不過張Boarding Pass好鬼肉酸,成張山寨貨咁,
但有個好處可以叫佢幫手劃個靚位,今次準備一落機就狗衝過關趕尾班車出新宿,
所以劃左前面既走廊位,7C算係唔錯。


值得一讚既係佢連退稅張飛仔都可以一次過出埋,
之前搭因航就算出左e-boarding pass都好,
過到海天碼頭都係要去櫃檯排多一次隊,
根本就無左出e-boarding pass個意義。

上船之前仲有半個鐘食個M記先,第一次食新包,伏到喊,早知食BigMac無咁嬲。


總係有人趕住去死咁排隊入閘,你係澳門搭過巴士你就知佢地已經好斯文好有禮貌。


我成日都覺得D行李大浪得滯既話會拋左落海,
右邊黃色果艘去深圳機場,朋友搭過一次話殘到去返80年代咁。


隻船唔係十分好坐,不過都無得揀係得佢有開呢條線,
信我,係氹仔搭金光飛航個感覺更差,唔係我都唔會走過去外港搭。


自從開始左三跑工程,澳門外港去機場原先50分鐘既航程而家要70分鐘(經常Delay),
而家要行上龍鼓洲對出再兜返落去位於機場東北角既海天碼頭,
而行過呢一段既時候船速限制左係15浬(28km/h),對於高速船黎講係一個好慢既速度,
平時佢可以跑到45 knots (83 km/h),
高速船船體輕既關係,係低速既時候好受海浪同風既影響。

係港內行呢個速度無咩問題,因為有防波堤卸左海浪對船體既影響,
但如果係普通海面,架船就會好似海盜船咁盪黎盪去,
諗呢個限制出黎果個真係天才黎。


快手過完關去Gate 40 P Lounge食個魚蛋粉同啤啤佢,
唔食魚蛋粉個旅行好似差咁D野咁。


搭出mid-field,今次坐B-LCJ,今次回程都係坐佢。


總係有人趕住去死咁排隊入閘。


 架機2015年9月先落地,整體都好新淨。



但我麻麻地呢款袋位,放唔入一支細水。失敗中既失敗。


終於轉左新入境表,填少好多野,方便左好多。


我係第一次坐UO622,上次飛羽田係桃園轉機落地都三點幾所以直接訓機場,
今次2330 ETA(實際停定係2332,算唔錯),我原定有三個方案。

1. 訓機場,唔算好舒服既方案,但最平慳一晚住宿
2. 訓平和島溫泉,唔算好吸引
3. 一落機狗衝尾班車出品川轉山手線去新宿搵地方過夜<-首選
4. 搭夜巴出新宿搵地方過夜<-次選

因為我第二朝準備搭特急あずさ係新宿始發,所以我揀係新宿過夜,
有咩事訓晏左都趕到車。


京急都幾方便,尤其係去橫須賀。


有無日文人講解下呢張Poster係講緊咩,我剩係見到佢有個酒杯所以就影低左wwwww


係蒲田行緊去品川果陣,我仲同朋友講嘩點解東京十二點幾就黑媽媽無哂人,
成日形住東京好似MK同銅鑼灣咁24小時都咁多人,
點知去到品川轉山手線果陣逼到膊頭貼膊頭,一路由品川逼到去新宿,
仲好多醉酒佬,個個都飲到紅都面哂。

落車就搵下宵夜,牙痕想食トロ就入左去食壽司。



:P x20362047


係日本食野又點可以唔飲Highball呢 :P
入左威士忌坑唔夠膽再入埋日本酒坑


請教左朋友東京呢邊既過夜cafe,朋友推介Manboo,有地膽推介就梗係跟隊啦,
同大阪既cafe差唔多,都係個室有電視有電腦,出面可以拎漫畫同雜誌,野飲任飲,
新宿呢間1400JPY/5時間,個價錢同大阪梅田附近既差唔多,
沖涼免費,預約左佢到時就會拍你門叫你,毛巾要110JPY不過貼心過大阪既cafe,
大阪有D cafe要即時俾錢,即係要行返去位拎銀仔,但manboo連沖涼液都無WTF。

無圖,拍門叫我沖涼果個係黑框眼鏡既馬尾妹妹,仲要係跪係門口,嗚啊


朋友話PC會自動Login,但我睇過張單又無密碼,下次睇下整返張會員卡先,
我估計係要會員先可以用到電腦,因為我最後果日係金太郎都係用唔到電腦。


hea左一陣就訓,第二朝一早起身向白州出發。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器