201606 白州蒸餾所見學x關東近郊鐵道遊: Day 2 高崎->上野,秋葉原

返到高崎,去綠色窗口劃張新幹線返上野,順手去老秋行下街,
嗚啊HAIFURI x JR 活動,上次返日本果陣都未有實物傳單。





因為最近果兩班車都無位,我又未急到要排自由席,
行過麵檔食個そば先。
我近排研究到,俾左食劵之後佢通常會問係要そば(蕎麥麵)定うどん(烏冬),
呢個時候只要保持冷靜,同人講そばください / うどんください就OK。
上次食駅そば俾人笑,聽唔明人地問咩,佢左手拎左一球そば右手拎左一球うどん問想要咩

我好鍾意食きつねそば(豆皮蕎麥麵)。


頭先既印仔就係要去呢間便利店既分店到印,
可能而家JR東日本自己做埋便利店。


好啦我係買左罐Asahi Super Dry 既。


新幹線E4系。


高崎係新幹線大站,長野,上越,北陸都會停高崎。



我收返,原來有北陸新幹線既車係唔停高崎。


我坐係新潟返黎既Maxとき。


上野轉山手線去秋葉原。


第二次坐E4,上一次係由東京去大宮。




黃昏既景色好正。



加埋啤酒同芝士就更正。


嗚啊一出老秋車站就已經見到艦長同真白。


有真白同艦長但係無秘書... 公平咩...


攻撃初め!
取り舵一杯!
最大戦速!

突然間個腦入面好嘈


我遇到左人生一個難題,咁耐以黎都未玩過UFO機但係我真係好想要個杯。


嗚啊



屌隻比卡超發生咩事。

 

好邪惡成間舖都播HAIFURI OP。



麻麻地連裝炮醬,如果係長十既話我會考慮下。


好啦我決定去夾個秘書既杯,
因為佢入500 JPY會送一個Folder我同自己講你係買既folder而唔係夾緊個杯。



有十款folder。



嗚啊艦長。


夾完第一次,郁都唔郁,問完朋友佢話要撩唔係用夾。


More 500 JPY ....


Fuck my life....


玩多左500 JPY,都係夾唔到,算啦這些機會不是我的....
去食飯,一於去返信濃路費事周圍搵,
D野食慣,就會繼續食,開始係到有D熟悉感。



中左伏,下面果碗係どて焼,我查字典以為係煮牛肉果類,
點知辣到我喊。


食完野就去浜松町搵地方過夜。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器