201609 關東一百名城之旅 Day 1 : 足利氏館

舒舒服服訓到九點起身,岩岩好趕得切食早餐。


東橫inn早餐既咖啡唔係好岩口味,習慣左朝早要整杯咖啡。


我原本係諗住由鶯谷行去上野搭高崎線去高崎,點知高崎線人身事故,
咁無計唯有出張pass坐新幹線,上野個旅客中心十點先開門,真係生活態度。


 一直都覺得上野個兩層月台設計好癲。


搭Maxとき上層。


搭過E7之後E4都係差咁D。
[劇透] 九月中果次瘋狂坐E7。



好似幾正咁,當日新鮮摘既枝豆再加當地既啤酒。


新幹線本郵購雜誌好鬼正,賣好多好正既騎呢野,例如呢個可以裝50張卡既銀包。


用新幹線拆落黎既椅皮造既車皮套。


價值一萬零八百円(連稅)既金色一萬円....


話咁快就到左高崎,落樓下轉両毛線去足利。


上次坐両毛線都係係高崎出發,去秒五既聖地岩舟同小山。


 上次係冬天黎,好快就入黑, 今次可以睇下両毛線既風景。



211系,高崎車輛中心所屬。


足利市個環境唔錯,無咩人(我發覺係東京都外既人都係揸車代步多)。
EF 60 :P 最衰撞唔岩開放時間,無得去駕駛室睇下,想睇駕駛室要去橫川。


出左車站行十分鐘就到左鑁阿寺,又或者叫足利氏館,
故名思義,係足利氏興建既"館",作為行政中心同領主起居生活既地方,
同高山陣屋一類相似,但而家只係剩返佛堂同水堀保留到而家。




佛堂供奉大日如來,老實講我一直對"佛寺"呢樣野無咩特別興趣,反而我鍾意行神社。


行完足利氏館就行過東武鐵道搭去太田附近既金山城,
上車之前買個飯做晏就飯。

一入到去佢係咁ごめんなさい,我原本以為咩事,
原來係佢D飯岩岩煲好,要等五分鐘。
五分鐘姐,唔洗ごめんなさい掛....



我原本以為係Gal Game Poster 黎,點知係足利市自己既宣傳黎。

http://www.himetama.jp/index.html


:P 540円,折返港紙先四十幾蚊,平時係荼記食個晏都要呢個價。


配返支Dr. Pepper 簡直係Perfect。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器