201609 拜訪妙高山関山神社 Day 1: 小諸城,小諸市動物園

時間尚早,JR Counter未開,去吉野家食個早餐先。


榛名: 嗚啊有紅葉啊~~


早少少去排隊,希望趕到新幹線去佐久平。


今次買長野Pass,14日入面揀五日用,原本中秋後一個星期仲有一套weekend trip飛,
諗住同朋友揸車去榛名山,點知去完呢個trip腸胃炎,為左健康著想無出發。


買完pass諗住reg埋張指定席,點知撞正日本三連休去佐久平既車full book,
唯有快趣搭monorail去東京排自由席。


嘩日本放假既人潮真係唔講得笑,月台企滿人之餘自由席企位都滿人,
一路逼到去輕井澤先好返D,三成人係輕井澤落左車。

我係佐久平轉小海線去小諸,我坐果班新幹線delay左,係佐久平轉車得返一兩分鐘,
我都打定輸數要等下班車,點知一落去狗衝去檢票口果陣,
有個JR職員企係閘口問,"こもろ?",之後佢撈左一堆轉車去小諸既乘客,
帶住我地一齊行過去小海線個月台,去小諸果班車等埋我地先開車。

上次黎果陣已經覺得小海線個景真係無得輸,不愧為瑞穗之國。


榛名: 第一次坐火車旅行呢~~


 キハ110形氣動車。


小諸亦都係在盛夏等待既舞台。


個車站可以兼埋做超級市場,真係好鬼warm。


而家既小諸城址係一個公園。





空母訓練設施弓道練習場









御殿現址係間神社兼職係城娘




隔離係小諸市既動物園。


可以100JPY 買杯蘿蔔喂鹿 / 馬。


"hea緊,有咩事搵我助手。"


企鵝














車仲未夠鐘開,係車站附近食個烏冬先。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器