201612 菲律賓Puerto Galera外潛之旅: 食食食食

潛水野我下一篇講,先講下有咩食,呢間係我間房同潛店中間既餐廳,
叫safe to stop,早餐晚餐通常都係到食,平過潛店間餐廳,野食又唔差,
其中一日既晚餐,燒雞胸同薯菜。


某一日既早餐,係啊佢地早餐係食飯同炸雞。


其中一日既晚餐,個炒飯好好食,
我之後返食左好多次,加多兩串燒雞肉真係不得了。


某一日既早餐,佢地煮野食好鬼油膩,個飯加左D炒蒜入去好鬼香。


某一日既午餐,炒飯again,呢個exactly係香港生炒牛肉飯既味道,正。


都係炒飯同串燒,下次試下叫佢燒半隻雞都係250 peso。


某日既早餐,40 peso。


呢日既午餐伏伏地,我原本想食串燒佢話未到貨整唔到,
我話是但整D肉啦,呢個"炸肉"真心伏,炸到咬落去擠得出油.... 食左幾舊就無食


最後一日既早餐,包維他奶我係香港帶上機諗住飲既點知一直都未飲。


OFFTOPIC safe to stop 隻貓,有次唔理佢俾佢fit左一野



 有一晚去左Sabang果邊食日本野.... 唔... 日本野都係去返日本食。







又講下潛店既餐廳有咩食,潛店樓下係cafe同Workshop,樓上係酒吧,
潛完surface time果陣我會係樓下cafe飲杯芒果汁,食晏就有時係果到食。


我教練推介既red horse,菲律賓地酒,好鬼勁。


個Menu有一頁係菲律賓菜,果日突然好想食D湯類既野,
見到個名係 ______ SOUP我就嗌左呢個,
點講呢,個口感好奇怪,酸酸地既湯,好開胃,但我賓仔朋友話係直接拎黎送飯。



留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器