201612 菲律賓Puerto Galera外潛之旅: 潛水潛水

第一次帶相機落水,咩都影一餐。



 
成個海都係呢D一舊舊既野,未研究到叫咩,
浮過佢上面果陣成日形住會有野出黎咬我。

有大既


亦有細既




海鰻


28度水但我成日都覺得好凍,我知我潺。




 


 有隻蟹仔係入面


潛潛下突然聽到DM ding ding ding,原來有海龜。


好似係第一次係海入面見到海龜。







德國人唔小心俾海葵勾住左,佢無手套撕走D海葵,
我影完之後幫佢搞掂左。

 

 小丑魚,但得一條紋既。























獅子魚,不過攝左係石頭入面。


有一次我地去左潛沈船附近既位置。


DM同另一位潛友。




好多魚


我一開始以為隻海星係假野黎,後尾查返書呢隻叫Choriaster granulatus (カワテブクロ)。



海鰻


mmmmm 分唔到咩魚


  海蛇 ?
























































貢出貢入既小丑魚


呢到有條撻沙魚。



 海蛇(?)


海兔


小丑魚




海兔

 


 小丑魚


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器