201701 在關島尋找二戰足跡: Day 3 跳傘 + Shooting Range

第三日又係一早起身,呢日既活動係去跳傘,
晨咁早就有pick up 車你去機場,填哂生死狀就入去著裝備。

我到而家都諗唔明點解我會去跳傘,
生平最憎就係D離心力活動,過山車海盜船跳樓機都唔岩玩,
但試過一次之後覺得都ok既,但叫我玩多一次就不了。

另外一個原因係都幾貴,用呢個budget我prefer去揸飛機。


俾多一舊水拍埋片。


教練係地面示範下點樣出機門,
係flight sim揸就揸得多,呢次係我第一次坐螺旋槳機。


藍天白雲~~
今次既跳傘高度係14000ft。


由於D相大部份都係頭髮口水周圍飛既相所以都係唔貼,
景係幾靚但唔會再試,以上。


跳完傘返去訓個晏覺平衡下D耳水,
行左過對面個shooting range 玩下槍,
呢次唔係第一次開槍,上次係越南都有玩過M16,
呢次試左.357 手槍同 9mm手槍。

利申一次我既最愛係SVD


由於好鬼熱既關係係酒店個泳池曬下蓆訓下覺又一日。


隔半個鐘就有直昇機 / 戰機飛過頭頂。


啊屌啊岩岩先發現俾魚咬左幾啖。


hea到肚餓係附近既餐廳食越南野,
我好鬼鍾意食越南野,呢到個Pho都幾地道,
但份量多過胡志明市 / 河內一倍有多,價錢直程係幾倍有多。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器