發表文章

202606 德國漢堡睇博物館: Day 0 HKG-PVG-HEL-HAM

圖片
之前搭過AY既HKG-HEL,因為地勤係out-source既關係個Check in剩係三個鐘前先開, 我習慣左係因航果d 7*24有得Check in 可以擺低野入Lounge食下野沖個涼會費回收既人黎, 今轉第一班機係CX380 HKG-PVG,張飛係Finnair俾我但呢班直頭唔係AY既Codeshare, 直接係用CX380同直接可以係因航Counter Check in。 但奇怪既係因航個地勤妹仔同我講上海浦東係無得行李直掛轉機, 一定要係上海拎左行李再係Finnair counter check in一次, 麻煩到癲,落地出入境再加check in再過機足足搞左我一個鐘。 The Wing First岩岩翻新完,老實講無論軟件定硬件都未係去到真係酒店級, 行開食個Mott32,今季Menu個份量勁多,個椒鹽鮮魷我幾推薦送下啤酒咁, 但留意一凍左就唔好食,呢個係其中一個因航飯堂(The Pier都係)我覺得做得幾差既地方, 你睇相都見到係成個set唔分前菜主菜一野對哂出黎, (其實個主菜既麻婆豆腐仲要黎先) 變左食得呢樣黎果樣就凍左,完全蹝左d野食。 本Menu係骨子過The Pier塊木板。 食完野最緊要去沖個涼刷個牙, 失禮講句黑田都可以話係一個業餘既Lounge沖涼房品評家, The Wing 沖涼房都算係中等至差果堆,係First Lounge就要有First Lounge既期望, d 鏡燈唔岩位同筒燈唔岩focus真係唔得, 個雨淋花灑亦做唔到真係「雨淋」既效果,頂多都係噴霧淋花, 更唔好提d水壓真係唔得,細水長流咁。 between真係正既沖涼房可以參考Qatar BKK既Lounge, 個企身既Jacuzzi係我遲下買屋果陣其中一個想買既item, 果種企係到但有浸浴感既享受,仲要水電費唔洗俾,爽到彈起。

202606 德國漢堡睇博物館: 簡介

圖片
上個Trip返黎由三月係日本一直踩趕Project趕到個人就發癲, 連續幾個星期係個客到訓埋,朝早六時一醒就去開工做到夜晚11點先返房訓, 做到連每年一定要去EU既生日trip今年都斷左纜。 好在都叫係GW期間交左貨,拎左兩個禮拜假去曼谷休息玩下貓, 再返左office一星期,見手頭唔係好忙就索性再拎兩個禮拜假去EU行下。 本身係想去波蘭南部,但搵極d飛都唔係好岩,一係就要經中東最憎, 睇睇下Google Map不如就去德國,反正北部我未去過, 漢堡周邊亦有幾個博物館係Bookmark左好耐想去既。 咁岩俾我搵到張好奇怪既AY PEY係經上海飛HEL而回程係經BKK, 兩程駁腳都係CX,無咩大懸念就篤左張飛過去漢堡。 行程去左幾個城市,主要係漢堡,不來梅Bremen,基爾Kiel,呂貝克Lübeck, 交通都係靠DB,今次試坐左短途既ICE仲係餐車飲下液體麵包係幾Chill。 上次係啤酒節個post有個巴打話唔好四月/冬天去漢堡, 的確上年12月果陣一個人去左柏林,每日都天陰陰又無太陽又大風仲要4點就落山。 今次六月中去漢堡,一落機果幾日係10至15度,未去到要著大褸但好大風, 之後開始落雨,一落就黃雨咁上下程度,我都無諗過係EU體驗到濕凍同橫風橫雨。 有一日係朝早四點幾開始行雷閃電,閃到我醒左起身睇手機, Twitter講到世界末日咁而的確係大雨到DB都停埋。 Wait DB出「Fahrt fällt aus」應該唔一定關天氣事。 而更離奇既係,落完雨之後,氣溫升左上三十度有熱浪 薯片我燒粟米咁橋添 , 德國大部份既屋都係無冷氣,得d商場同酒店入面有, Even我酒店房入面個FCU都係極細cooling power,開足一晚都唔凍果d, 更更更更離奇既係,地鐵U-Bahn / 市內火車S-Bahn都係無冷氣(某幾條新線有), 係戶外曬熱左既車廂只係靠果個細細個既氣窗通風, 我見有司機係開住門揸車,唔係中暑都似, 最後果日直頭係熱到我有d頭痛,要不停搵野凍飲 液體麵包 降溫。 An alle, die sich fragen, warum es so heiß ist. Das ist der Sommer vom letzten Jahr. Er kam mit der deutschen Bahn. 致所有正在疑惑為什麼這麼熱的人: 這是去年的夏天。 它是搭德國...

202602 去左杜拜玩貓兼工幹: Day 6 工作日 DXB -> HKG CX738

圖片
晏晝同老細食飯,五點鐘準時搭Uber鬆人, 唔係又又又俾老細拉住傾野, 上車果陣Uber話ETA 6點,到果陣已經6點半, 好少坐Lexus都暈車浪,個司機手車真係唔太得。 經過好多次但未入過去。 用mobile boarding pass入去lounge hea 下食野沖個涼, 杜拜機場係3rd party lounge黎就無咩預有好野食, First Lounge 個A la carte只係order 完佢拎俾你,d野食同出面自助既差唔多。 嗌左個Butter Chicken同沙嗲, 講起Lounge既沙嗲黎講MH Golden Lounge認真係唔錯。 食完野去沖個涼換套衫,一陣上機就訓。 上到機一覺訓到香港。

202602 去左杜拜玩貓兼工幹: Day 5 工作日

圖片
又又又到食晏時間但back to back有會, 去左公司樓下快手食個Shawarma。 夜晚公司活動去左沙漠燒野食,係杜拜市區揸一個鐘車先到, 同事話係個「湖區」但d水係係低地用電泵上黎。 夜晚個氣溫得返10度咁上下同幾大風下, 意想唔到既係同事們既露營裝備都幾齊, 有燈有叉電有檯櫈,佢地話杜拜weekend其實無咩野做, 就係揸車黎呢d地方hea下或者行商場。 當同事們係到準備緊野既時候,竟然係沙漠中間有隻貓係到。 同事見到我係到逗緊貓,竟然係車拎左袋貓糧出黎。 食食下野有第二隻貓行左過黎,唔知佢地一開始係點黎呢到。 燒肉擔當係阿拉伯佬Operation部經理同佢幾個伙記, 賓仔同事負責播歌同開啤酒,我負責食 : ) 

202602 去左杜拜玩貓兼工幹: Day 3 - 4 工作日

圖片
又到食晏時間,去左附近既越南Pho, Lunch set AED50有Pho有春卷有野飲幾唔錯。 個老細既家庭係南越出身,越戰果陣走左澳洲再一直去第二到打工。 我成日都話好食既Pho都唔係越南, 個人排名最好食既Pho係關島,個老細既老豆以前幫美軍做野駐紮係關島, 退左役就係關島開間Pho,墨爾本既Pho都唔錯, 反而EU既Pho暫時我都未搵到有好食既。 行過見到三毛貓攤左係一邊, 逗佢又唔係好郁但呼吸又好似要好用力咁, 好在放工返黎見佢識行識走識食野,可能岩先食飽想訓姐。 隻白黒貓照舊黎拎野食。 食完野洗個面。 餵完貓到餵自己,求其行左入間南美菜既餐廳。 用Chatgpt 睇完都唔知有咩食,決定問staff叫佢推介, 嗌左個Empanada個感覺似大隻餃子包餡再去炸。 第四日繼續工作,話咁快就到食晏時間, 我朝早返工前已經睇定今日想再食果間蘇聯菜餐廳。 之前係波蘭同德國都試過Pelmeni,細粒既餃子, 今次想試下Manti,個樣似小籠包even有個講法係「饅頭」既語源就係Manti。 但出奇地「美味與健康食品之書」無收錄有關Manti既食譜, 我嘗試過用唔同俄文字配搭都搵唔到。 個湯係雞湯配長意粉,同係波蘭第一次食果陣一樣用叉食彈到一面都係。 係「美味與健康食品之書」有詳細記載雞湯同意粉既做法。 -------------------- 雞湯 將雞擦乾並用毛巾抹乾,最好用酒精燈或火燒去絨毛, 剁去脖子和爪子,取出內臟,徹底清洗。 將胃切開、清理並去除表層膜;將心切開; 雞爪燙一下,去皮並剪掉指甲; 雞頭剝皮;從肝臟上小心切下膽囊。內臟全部徹底清洗乾淨。 在雞胸部下方做兩個切口,把雞腿折進去,翅膀靠攏於背部—— 這能使雞的外形更美觀且便於煮制。 將準備好的雞和洗淨的內臟與去皮切好的胡蘿蔔、香菜根、洋蔥一起放入鍋中, 倒入冷水,加蓋加熱至沸騰,然後轉小火煮。 雞的煮制時間為1至2小時,具體取決於其大小和年齡。 用叉子判斷雞肉熟度,如果叉能輕鬆刺穿雞腿,就表示雞煮熟了。 將雞和內臟取出,放入另一個鍋中加蓋,將湯過濾即可。 一隻中等大小的雞(約1公斤)配1根胡蘿蔔、香菜和洋蔥各一根,以及2½至3升水。 -------------------- 放工未太肚餓,周圍去玩下貓先, 係草叢見到有隻貓訓緊覺, 係我未企定影佢既時候已經起左身仲行埋黎坐埋上我大脾。 而家d貓咁主動既...