發表文章

202606 德國漢堡睇博物館: Day 2 漢堡港渡輪

圖片
漢堡港內有25 EUR坐一次既「遊船」, 我本身一支公無咩興趣呢類型活動,E.g. 去全摩天輪咁。 但本身港內係有交通用既渡輪, 10-15分鐘一班同埋市內交通係包埋,於是就去游下船河。 #62 去Finkenwerder,中途會經過幾個站, 最終目的地係Airbus工廠附近既碼頭。 好肥美 等緊船無野做,見我影然後人人都圍住影,好似去左CM影Coser咁 天氣幾好,藍天白雲。(留意呢句說話) 上層係開頂,少少風吹埋黎好舒服。 假U Boat,係蘇聯買返黎。 星期日先開既魚市場, 嚴格黎講舊時代呢個漁市場唔係漢堡範圍, 而係屬於隔離既阿爾托納Altona, 將d貨運入漢堡賣要另外收稅。 傳統既碼頭建築,紅磚,出入貨門同起重機。 然後坐到一半,上面呢一大舊雲,開始落雨。 佢仲要係一落就黃雨既level,變左人人都落返下層。 去到總站又變返天晴, 不過總站其實無咩野睇, 得一間士多一間餐廳同巴士站,Town唔近碼頭要轉巴士。 係等下班船返去果陣,見到空中巴士隻特殊用途貨機Beluga, 專門用黎運機翼或者成個A320 body都可以擺入去。 返程果陣天氣唔錯,今次無伏線回收。 乾船塢 可以成隻船揸上去然後排水, 專門用黎檢查維修船底同尾軸,基本上兩三年就要上一次架, 先剷青口*同磨哂舊漆,用儀器探傷, 船底d陳年裂紋都要補左佢, 再油過哂d底漆面漆,換防銹用既鋅塊, 清左螺旋槳d垃圾同檢查所有密封。 同時船內會做其他保養例如換引擎主要部件。 每次上架都係大修同個工期好趕, 因為每一日上架費除左要租個乾船塢之外, 成隻船做唔到生意,船東個收銀機每日都叮叮叮叮響。 同埋成日都出現天氣天似預期, 我見過有單係拉左支尾軸出黎但套軸密封錯左未到, 卡左係架上面幾日,每日斷十萬USD咁燒。 返工做過最錯既事 *而家有隻新底漆有毒性可以減少d青口依附。

202606 德國漢堡睇博物館: Day 2 漢堡港區、易北河隧道、博物館船Cap San Diego

圖片
第二日起身做左陣野,八點幾搭車去左Hauptbahnhof食早餐, 唔係太想食包既心情,見到有間燒腸舖開緊就嗌個CurryWurst食下, 點知都係麻麻地好食,個汁同上面既咖喱粉都係奇奇怪怪, 唔通真係要搭ICE落柏林食。 漢堡有一個天然既地理優勢就係位處於易北河河口, 河口闊度夠遠洋船停泊,然後轉內河船運貨入內陸。 個車站名係就咁叫渡輪碼頭Landungsbrücken。 天氣唔錯,藍天白雲。(留意呢句說話) 一陣會去既博物館船Cap San Diego。 好Transport Fever感既駁船, 前面既駁船Barge係無動力,剩係一個載貨位, 後面既推船Push tug會推個駁船向前行。 同大型船入港唔同,大型船入港係用拖船Tugboat, 中間用鋼纜連住大船去拖,可以用一隻體積係100:1既拖船拖郁一架20000 TEU既貨櫃船。 缺點係唔夠靈活,做唔到急煞同急轉向。 駁船加推船既組合好適合內河船既環境, 內河船大部份都係散貨,泥沙石土,貨櫃,橙汁, 上落貨需要時間,推船可以放低隻駁船就走唔洗係碼頭等。 時間尚早,行左去港口區附近一個「景點」, 係1907年建成既「海底隧道」。 當時有大量通勤人口要來往市區同對岸既碼頭區, 渡輪受天氣影響唔足以滿足需求, 最終市議會決定興建一條海底隧道連接市區同港區。 但市區範圍好難去搵到土地造隧道入口, 工程師決定出入口都用大型既油壓Lift取代斜路, 設計一直沿用至今,到而家雖然唔再行車, 但仍然係一個交通要道,好多本地人係經隧道踩單車返工。 有班塞豆窿去對面岸郊遊,亦都有人係踩單車過對岸。 1911年同一個位置。 昇降就係靠呢d大型Lift,近年翻新過由油壓Lift去左鋼纜Lift, 好有Biohazard既感覺。 有四部大Lift同兩部細Lift,基本上只行兩部大Lift。 隧道係十幾年前做過翻新,特別係當古跡咁除左結構用現化技術, 內裝都復刻返當時既設計,加左風機做通風。 話說呢幾日歐洲有熱浪, d漢堡人 i.e. Hamburger 話可以去Elbtunnel底下避暑,長年15度。 漢堡(#Hamburg)哪裡最適合躲避酷暑? 沒錯!就是舊易北河隧道(#Elbtunnel)! 裡面舒適地維持在 15~16°C。 而且還可以順便體驗一下差點被自行車騎士撞到的刺激! 每當漢堡天氣變得非常炎熱時,直接去舊易北河隧道,那...