發表文章

202606 德國漢堡睇博物館: Day 0 HKG-PVG-HEL-HAM

圖片
之前搭過AY既HKG-HEL,因為地勤係out-source既關係個Check in剩係三個鐘前先開, 習慣左係因航果d 7*24有得Check in 可以擺低野入Lounge食下野沖個涼會費回收既人黎, 今轉第一班機係CX380 HKG-PVG,張飛係Finnair俾我但呢班直頭唔係AY既Codeshare, 直接係用CX380同直接可以係因航Counter Check in。 但奇怪既係因航個地勤妹仔同我講上海浦東係無得行李直掛轉機, 一定要係上海拎左行李再係Finnair counter check in一次, 麻煩到癲,落地出入境再加check in再過機足足搞左我一個鐘。 The Wing First岩岩翻新完,老實講無論軟件定硬件都未係去到真係酒店級, 行開食個Mott32,今季Menu個份量勁多,個椒鹽鮮魷我幾推薦送下啤酒咁, 但留意一凍左就唔好食,呢個係其中一個因航飯堂(The Pier都係)我覺得做得幾差既地方, 你睇相都見到係成個set唔分前菜主菜一野對哂出黎, (其實個主菜既麻婆豆腐仲要黎先) 變左食得呢樣黎果樣就凍左,完全蹝左d野食。 本Menu係骨子過The Pier塊木板。 食完野最緊要去沖個涼刷個牙, 失禮講句黑田都可以話係一個業餘既Lounge沖涼房品評家, The Wing 沖涼房都算係中等至差果堆,係First Lounge就要有First Lounge既期望, d 鏡燈唔岩位同筒燈唔岩focus真係唔得, 個雨淋花灑亦做唔到真係「雨淋」既效果,頂多都係噴霧淋花, 更唔好提d水壓真係唔得,細水長流咁, 唯一幾欣賞係佢個風筒轉左Dyson。 between真係正既沖涼房可以參考Qatar BKK既Lounge, 個企身既Jacuzzi係我遲下買注文住宅果陣其中一個想買既item, 果種企係到但有浸浴感既享受,仲要水電費唔洗俾,爽到彈起。 未夠鐘上機,搵個位hea下做下野。 去中國既機坐走廊位既話我一直都係等到Final Call先上機, d白板行過會用個背囊不停撞鳩你,同去中國既機我唔會擺袋上Overhead,太危險。 Gate 49由The Wing 過去好遠,好在有車仔坐。 因航330無咩特別,岩岩係Lounge食飽左唔想食野,飲罐啤酒就算。 講起除左廣州同青島(去飲啤酒),好似真係無咩試過旅行目的而去中國, 上海飛過好多次但全...

202606 德國漢堡睇博物館: 簡介

圖片
上個Trip返黎由三月係日本一直踩趕Project趕到個人就發癲, 連續幾個星期係個客到訓埋,朝早六時一醒就去開工做到夜晚11點先返房訓, 做到連每年一定要去EU既生日trip今年都斷左纜。 好在都叫係GW期間交左貨,拎左兩個禮拜假去曼谷休息玩下貓, 再返左office一星期,見手頭唔係好忙就索性再拎兩個禮拜假去EU行下。 本身係想去波蘭南部,但搵極d飛都唔係好岩,一係就要經中東最憎, 睇睇下Google Map不如就去德國,反正北部我未去過, 漢堡周邊亦有幾個博物館係Bookmark左好耐想去既。 咁岩俾我搵到張好奇怪既AY PEY係經上海飛HEL而回程係經BKK, 兩程駁腳都係CX,無咩大懸念就篤左張飛過去漢堡。 行程去左幾個城市,主要係漢堡,不來梅Bremen,基爾Kiel,呂貝克Lübeck, 交通都係靠DB,今次試坐左短途既ICE仲係餐車飲下液體麵包係幾Chill。 上次係啤酒節個post有個巴打話唔好四月/冬天去漢堡, 的確上年12月果陣一個人去左柏林,每日都天陰陰又無太陽又大風仲要4點就落山。 今次六月中去漢堡,一落機果幾日係10至15度,未去到要著大褸但好大風, 之後開始落雨,一落就黃雨咁上下程度,我都無諗過係EU體驗到濕凍同橫風橫雨。 有一日係朝早四點幾開始行雷閃電,閃到我醒左起身睇手機, Twitter講到世界末日咁而的確係大雨到DB都停埋。 Wait DB出「Fahrt fällt aus」應該唔一定關天氣事。 而更離奇既係,落完雨之後,氣溫升左上三十度有熱浪 薯片我燒粟米咁橋 , 德國大部份既屋都係無冷氣,得d商場同酒店入面有, Even我酒店房入面個FCU都係極細cooling power,開足一晚都唔凍果d, 更更更更離奇既係,地鐵U-Bahn / 市內火車S-Bahn都係無冷氣(某幾條新線有), 係戶外曬熱左既車廂只係靠果個細細個既氣窗通風, 我見有司機係開住門揸車,唔係中暑都似, 最後果日直頭係熱到我有d頭痛,要不停搵野凍飲 液體麵包 降溫。 德式幽默 An alle, die sich fragen, warum es so heiß ist. Das ist der Sommer vom letzten Jahr. Er kam mit der deutschen Bahn. 致所有正在疑惑為什麼這麼熱的人: 這是去年的夏天。 它...

202602 去左杜拜玩貓兼工幹: Day 6 工作日 DXB -> HKG CX738

圖片
晏晝同老細食飯,五點鐘準時搭Uber鬆人, 唔係又又又俾老細拉住傾野, 上車果陣Uber話ETA 6點,到果陣已經6點半, 好少坐Lexus都暈車浪,個司機手車真係唔太得。 經過好多次但未入過去。 用mobile boarding pass入去lounge hea 下食野沖個涼, 杜拜機場係3rd party lounge黎就無咩預有好野食, First Lounge 個A la carte只係order 完佢拎俾你,d野食同出面自助既差唔多。 嗌左個Butter Chicken同沙嗲, 講起Lounge既沙嗲黎講MH Golden Lounge認真係唔錯。 食完野去沖個涼換套衫,一陣上機就訓。 上到機一覺訓到香港。

202602 去左杜拜玩貓兼工幹: Day 5 工作日

圖片
又又又到食晏時間但back to back有會, 去左公司樓下快手食個Shawarma。 夜晚公司活動去左沙漠燒野食,係杜拜市區揸一個鐘車先到, 同事話係個「湖區」但d水係係低地用電泵上黎。 夜晚個氣溫得返10度咁上下同幾大風下, 意想唔到既係同事們既露營裝備都幾齊, 有燈有叉電有檯櫈,佢地話杜拜weekend其實無咩野做, 就係揸車黎呢d地方hea下或者行商場。 當同事們係到準備緊野既時候,竟然係沙漠中間有隻貓係到。 同事見到我係到逗緊貓,竟然係車拎左袋貓糧出黎。 食食下野有第二隻貓行左過黎,唔知佢地一開始係點黎呢到。 燒肉擔當係阿拉伯佬Operation部經理同佢幾個伙記, 賓仔同事負責播歌同開啤酒,我負責食 : )