202606 德國漢堡睇博物館: Day 2 漢堡港渡輪
漢堡港內有25 EUR坐一次既「遊船」, 我本身一支公無咩興趣呢類型活動,E.g. 去全摩天輪咁。 但本身港內係有交通用既渡輪, 10-15分鐘一班同埋市內交通係包埋,於是就去游下船河。 #62 去Finkenwerder,中途會經過幾個站, 最終目的地係Airbus工廠附近既碼頭。 好肥美 等緊船無野做,見我影然後人人都圍住影,好似去左CM影Coser咁 天氣幾好,藍天白雲。(留意呢句說話) 上層係開頂,少少風吹埋黎好舒服。 假U Boat,係蘇聯買返黎。 星期日先開既魚市場, 嚴格黎講舊時代呢個漁市場唔係漢堡範圍, 而係屬於隔離既阿爾托納Altona, 將d貨運入漢堡賣要另外收稅。 傳統既碼頭建築,紅磚,出入貨門同起重機。 然後坐到一半,上面呢一大舊雲,開始落雨。 佢仲要係一落就黃雨既level,變左人人都落返下層。 去到總站又變返天晴, 不過總站其實無咩野睇, 得一間士多一間餐廳同巴士站,Town唔近碼頭要轉巴士。 係等下班船返去果陣,見到空中巴士隻特殊用途貨機Beluga, 專門用黎運機翼或者成個A320 body都可以擺入去。 返程果陣天氣唔錯,今次無伏線回收。 乾船塢 可以成隻船揸上去然後排水, 專門用黎檢查維修船底同尾軸,基本上兩三年就要上一次架, 先剷青口*同磨哂舊漆,用儀器探傷, 船底d陳年裂紋都要補左佢, 再油過哂d底漆面漆,換防銹用既鋅塊, 清左螺旋槳d垃圾同檢查所有密封。 同時船內會做其他保養例如換引擎主要部件。 每次上架都係大修同個工期好趕, 因為每一日上架費除左要租個乾船塢之外, 成隻船做唔到生意,船東個收銀機每日都叮叮叮叮響。 同埋成日都出現天氣天似預期, 我見過有單係拉左支尾軸出黎但套軸密封錯左未到, 卡左係架上面幾日,每日斷十萬USD咁燒。 返工做過最錯既事 *而家有隻新底漆有毒性可以減少d青口依附。