201801 杜拜公幹: Day 1 HKG-DXB EK387,Mall of Emirates

轉左新工,返工第一件係去杜拜總部同CEO見面,
Admin姐姐幫手劃左EK來回,去程倒塔咁早但岩岩返工唔反抗住,
下次都係同佢講我自己買飛。

一早搭巴士入機場,睇住前面架私家車掃埋欄。


未夠鐘check in,入arrival飲杯野先。


整左online check in,個gip帶左工具袋所以都係要排櫃檯,
BNO去杜拜要搞簽證,SAR唔洗,於是拎左本陳年既passport出黎用。


Check in 完去Gate 40食個早餐,
時間太旱,check in完Gate 1去Gate 40架火車未開,
久違地由Gate 1行去Gate 40,仲有時間去Gate影定相。


唔黎Gate 40食下野好似無出過門咁。


 去程坐777,回程坐A380,大風筒 :P


第一次坐EK,Econ個感覺同CX差唔多。



但EK個In Flight Entertainment係做得幾好,D戲都幾新,
我幾鍾意佢個flight map,有cam可以望住taxi同rotate。



我最鍾意係呢個mode。


EK387有早餐同午餐,早餐不過不失。


睇左陣文件,開左pop team epic 出黎睇,睇到呢段岩岩空姐行過。


午餐都係不過不失,比較有驚喜係竟然有啤酒,反而上次飛MH無。





臨到果陣機長廣播話出面32度,feel到出面D太陽夠曬死人,
臨埋gate果陣唔知咩原因停唔岩位,但D人有理無理已經起哂身,
空姐要開咪嗌人坐返停,然而無人理佢,再行果陣有幾件仆停左。


DXB幾個terminal都有呢類型既大lift,算唔算people flow design fault?



入境要排半個鐘咁上下,出去等行李都等左半個鐘。


出機場飛的去酒店,住係公司附近,行十分鐘就到office,
我公司應該係常客黎,個個同事都問係咪住呢間,
一般商務酒店企理就ok。





窗口望出去唔知係隻窗太耐無洗定風沙,無論早午晚都係灰矇矇。


附近成個區都係商業大廈,酒店同Apartment。



話說我部公司laptop(臨時)係阿拉伯文keyboard,
我搞左好耐都係分唔到究竟0-9係點寫,順帶一提佢地既硬幣係無阿拉伯數目字....


坐火車去Mall of Emirates行下,據講果到有得溜冰同有企鵝,
純粹想體驗下係沙漠中間見到企鵝。



可以由機場搭火車過黎,下次有機會會試下。


搭一個ZONE加新卡要6 AED,入站出站都係拍卡。

 

全部站都有幕門,我同事話夏天果陣(6-8月)出面可以去到50度,無人會係中午出門。






硬係覺得同日本間au好似。


30AED既焼きそば....


最終去左食印度野,有個朋友以前係加拿大讀書,
佢話平時午餐晚餐都係食印度野,我本身都唔多信,
但去完NZ同杜拜之後,發覺真係無錯,
總有一間印度野係左近。


出面32度,入面-4度,本身想入去玩下,
但望見售票處同租裝備條人龍已經想調頭走,係出面影兩張相算。




去旅行我好鍾意行超級市場,睇下當地D物價同搵下有無D made in Hong Kong既產品,
但呢個超級市場人山人海既關係行一陣就走左,
但仲大過NZ見到果D,真係好誇張。



行左陣街就返酒店訓,聽日一早要返工。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器