201606 台北食食食食: 西湖小立吞 & 北芳園牛肉麵

去台北旅行最開心一定係訓個"無壓力覺"然後起身先諗下去邊食早餐,
睇電視介紹西湖市場有間食日本野既好抵食,於是就搭車去試下。

晏就時間仲要熱辣辣真係唔係好想排隊,係台北唯一值得排隊既食肆係肥前屋,
暫時未遇到其他個人覺得係值得排隊既。


其實都唔平,我嗌左個NTD800既set,都成兩舊水港紙。


西湖市場係類似香港澳門果種市政綜合大樓,
即係打波會聞到魚腥味,睇書聽到斬肉聲果種,
西湖市場就剩係街市同熟食中心放埋一齊,
我剩係唔明點解呢檔野會放係濕貨果層。


話明個名叫西湖小立吞,就梗係企係到食,
壽司都算唔錯,但熱辣辣企係個街市到真係麻麻地。



反而我幾鍾意佢個海鮮味噌湯,如果可以單嗌既我會黎食多一次,前題係唔洗排隊。


由於十二點幾食完野實在太熱,我決定去睇戲,
夜晚約左係台灣讀緊書既朋友出黎食飯,順手拎左D補給品俾佢,
係台北車站等緊既時候又見肚餓,係車站樓上食左個牛肉麵,
但係個麵無咩特別,唔係唔好食既,只係無咩特別。



同朋友一路行台北車站地下街,Animate同西門町,
食埋飯就各自歸家,呢間西門町既居酒屋都幾抵食,
NTD1000一個二人餐。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器