201606 台北食食食食: 良品牛肉麵 & 古華酒藏

訓完個無壓力覺,不如去古華嘆下威士忌,
古華呢間酒吧嚴格黎講佢係Hotel Lounge,但係係一個威士忌藏量好豐富既Hotel Lounge,
我上次黎台北果陣已經去過一次,仲識左個新朋友。

由台北搭返去桃園實在好傻但係為左威士忌係值得去既,
搭捷運係去到台北車站,牙痕想食個劉山東牛肉麵,
點知唔記得左星期日劉山東休息,係附近搵間牛肉麵食就算。

好搞野佢呢張落單紙係好似白板咁可以循環再用,用白板筆剔要D咩。

頂未食晏就而家好肚餓。



雖然可以用悠遊卡但我想用咁D銀仔,就順手買張車飛。


由於佢距離台鐵站同高鐵站各有一段距離,熱到死行都唔想行,
又唔想搭的士(雖然好平),行幾步去搭巴士。


試左兩款,古華佢個course係買一送一,而且係45mL當一shot,
對比起其他威士忌吧算係幾扺。

佢既收藏有好多都係協會酒同KAVALAN,始終係台灣自己牌子,
今次搵左我想試好耐既Bowmore 既Devil Cask Batch III,
三款都未試過,Batch I已經好難搵到。

Devil Batch III 唔同 Batch 1 佢係屬於NAS,Batch I 同Batch II都標註左10YO,
不過而家NAS既款愈出愈多,唔再係以前盲目追求年份既心態。

Devil系列全部都係~56%既Cask Strength,
分別用左兩款first fill既雪莉桶(Oloroso & Pedrox Ximenez)去熟成,
同佢俾我既感覺一樣。


另一款試左協會既53.207 Cod wrapped in Parma ham,
呢支係我第一支試既Caol Ila作品,陳放左20年既Refill雪莉桶,1993年7月裝桶。
Cod fish即係鱈魚,我反射動作諗起澳門葡菜成日食既馬介休(Bacalhau)。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器