201610 西貢越戰歷史之旅: Day 3 Mekong River One Day Tour

第三日參加左個Local Tour,300,000 VND包哂車船同午餐,
一早佢會係酒店接你,再集埋一堆人就出發。


我以後都唔夠膽係越南飲有冰既野。


好鬼搞野,導遊san一出車就係到話咩我地會行國道,
而國道而家返工時間就好塞車,有個快D既就係可以行freeway,
但係我地無包到freeway,如果要行就要大家夾錢etcetcetc
講左成十分鐘,我仲以為要一人夾十萬八萬,
頂佢原來一人先夾5,000VND,真係講黎都多餘,話咁快就夾夠錢俾佢。


天氣唔多好,希望唔好落大雨啦。


落左freeway係個休息站停十五分鐘,
順手食個早餐,又唔算好劏客,我個法包先25,000VND,算係正常價。



去到轉船,第一站會帶左我地去河上面三角洲既養蜂場,
仲有得試食蜂蜜,咁當然佢亦會sale你買野。


搭船搭船~~ 榛名驚唔驚淡水?


D水...係黃色既,因為上游沖左好多沙落黎


導遊san沿路介紹下呢個三角洲搞咩果個三角洲搞咩咁。



養蜂場到著,又真係幾香蜜糖味。


導遊san,前面兩位團友係馬來亞華僑,
識講馬來文廣東話英文同越南文,仲話去馬來西亞玩一定要去搵佢食飯。

岩先導遊san拎住既蜂板,D蜜蜂會爬上你隻手,痕痕地咁。


又幾過癮,如果唔係佢個蜂蜜樽太流我真係會買一支,
佢個死人膠樽我驚未返到去就已經漏哂。


除左蜜蜂,仲可以試下拎條蟒蛇上身。
offtopic 導遊san都幾多材多藝



仲有食完仲有水果食,果幾隻水果個口感都幾奇妙,
導遊san口音好重聽唔明佢介紹呢幾隻係咩水果。


仲有越南姐姐唱歌~~~



然後到左成個旅程我覺得最過癮果part,
搭真。洗頭艇,坐架艇仔係個樹林中間穿梭,
一前一後兩個人划艇,仲有頂越南草帽俾你戴。

between 我果陣係峴港美山勝地買左頂返屋企,而家都仲係到。
之後係雪糕店食雪糕果陣仲送左一頂俾榛榛。




"提督,榛名入黎呢到會擱淺呢"



條河好窄,仲要雙向行船。



之後去左參觀椰子糖工廠,
唔知點解俾我感覺好有金三角果D海洛英工場既感覺。


之後坐馬車去餐廳食晏... 隻馬仲瘦過我.... 陰公....





辛苦哂


呢個係標準配給既午餐,加餸請自費....
同岩先馬來亞華僑同一檯,唔算太劏客,加左四個餸大約百二三蚊港紙,
我話夾返錢佢話識到新朋友等佢請,真係好鬼Nice。


好莫明奇妙係個餐廳側邊有個鱷魚池.....




回程唔會送到返酒店門口,
一係Ben Thanh Market一係范五老街解散,
落車整返個雪糕嘆下先,我好鍾意呢間雪糕店,
唔算十分平但好鬼多騎呢味道,例如我好鍾意既開心果味 :P
我習慣食完兩球先再嗌多兩球,咁D味就唔會撈亂哂。



行過食返個Pho,返左酒店又游下水hea下。



九點零鐘又過左對面食Pho,都係呢檔最岩我口味 :P :P :P



留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器