201809 NieR 音樂會東京之旅: Day 1 秋葉原日本酒原価酒蔵

同朋友唔同機出發,我CX548佢CX522所以好夜先到千葉,
過完關買埋張pass就搭monorail出老秋行下街,
飛東京既好處係一程monorail廿零分鐘就出到市區,
呢D先係真。東京機場黎嫁嘛。

岩岩黃金周兼碧藍日版一周年,山手線同成個JR秋葉原加埋成條大街都係碧藍既宣傳。
有睇本子但無玩game







行左陣街睇左陣書行埋鐵道模型舖就想搵個地方飲返杯,
老秋飲日本酒既話個人推薦呢間 - 日本酒原価酒蔵,
係入面有多幾選擇之餘佢將一升瓶分左做細細樽,
你兩個人去已經可以試到四五款,雖然我自己一個人去比較多,
試完岩飲可以叫姐姐(有哥哥既)俾低果塊牌仔你做記錄,
但秋葉原呢間分店地方比較細,walkin未必有位,book左位先會好D。

好鍾意呢間舖因為入面係禁煙,日本食居酒屋最麻煩都係有人係你隔離煙駁煙,
尤其諗住個目的係試酒 / 食野既話其實係咩味都聞唔到。
即係你平時約人食fine din,條友噴左香水先出黎,
我會調頭返屋企,聞你D香水夠啦仲洗咩聞D酒D菜式係咩味道。

會員卡最近轉左做Apps,亦都整返好左果個1 Mbps都無既wifi,
因為間舖係地牢電話唔係好收到訊號,所以要靠佢個wifi上網,
以前慢到抽筋又斷線又盛,而家好左好多。





佢有基本Menu同當星期推介既Menu,
一般我都會試新野,一來新鮮D二來基本Menu幾時都有得試,
除左酒之外都有好多下酒菜甚至主食,
同朋友黎一定會嗌個もつ鍋 :P :P :P :P :P

チーズ豆腐係將芝士同打散左既豆腐撈埋一齊再雪返凍既野食,
有D人會當係topping咁加試麵包到食,我個人既食法同食酒盜(塩辛)一樣白口食。



整多個あさり酒蒸し,又係我黎呢到既定番Menu黎,
佢話係用吟釀而的確個湯係幾香,
但係好撞手神,有時好多沙,好似今次咁好多隻都有沙。


試多一合酒食個炒雞肉岩岩好。


今次都係住淺草橋既Train Hostal 北斗星,
避免同千葉縣民逼一個站總武地獄線,我一般都係由老秋行過去淺草橋,
check in完去返車站劃埋聽日試高崎既新幹線同SL既飛,
第三次坐


淺草橋既路軌橋下面有好多居酒屋,
酒氣散左D想食下野,平時食開果間串燒屋客滿,
去左斜對面間居酒屋試下,主要因為見佢棟左個牌出黎話已經有おでん食,
條街涼涼地最岩食おでん。




飲飽食醉返去沖涼訓覺。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器