201604 越南會安學潛水 Day 0: MFM-DAD

新鮮滾熱辣岩岩收到PADI個email出左臨時卡俾我


開頭講少少廢話先

點解忽然想去學潛水呢,係因為農曆年果陣去左個長旅行(十日好長嫁啦對於我黎講),
都係去越南,由澳門去胡志明市去芽莊去峴港去河內然後返香港,
當中都幾多災多難,主要係飛機瘋狂delay同俾人改左班機。

係芽莊果陣join左個昆遊客既Local Tour,其中一個自費活動係潛水,
人一世物一世就去試下,點知又幾過癮,落水底睇下魚睇下珊瑚。

我自己深近視加潺仔,成日都形住呢類活動無我份,
但而家潛水鏡同泳鏡一樣有近視鏡,係水底一樣睇到野,
同埋潛水個體力要求唔算好大,做咩都係慢動作,
最要用力係搬氣樽整裝備同揹住全套裝備加氣樽上船落船。

係芽莊潛水既經驗令我的起心肝去考個潛水牌,
二來上年成年都無咩學到新技能,係時候要學下新野唔做咸魚。

呢次間潛水中心係我係Google PADI Open Water果陣搵到既,
PADI Open Water係最基本既Licence,可以俾你潛到18m深,
18m深其實對於成個海黎講係好淺
之後可以考Advance,最多可以潛到40m深(如果我無記錯上理論堂果陣既野)。

係會安考其實唔算十分平,成個Course盛惠USD370,
朋友話其他地方大約USD250就做到,例如馬來西亞或者菲律賓,
首先菲律賓完全唔係考慮名單,我都有Google過去沙巴學,
但諗起馬拉佬D英文口音.... 本身英文已經唔係叻,
去學野又聽唔明就真係瀨野。
我報呢間貴係貴D,但佢係鬼佬教練同鬼佬老細,
同佢email來往左幾次,佢D指示都好清析,
俾哂Schedule幾時去邊同要帶D咩,
咁就無諗咁多買機票訂酒店俾學費然後等出發。

今次買左澳門航空由澳門飛峴港,個時間對於我黎講係唔錯既,
放左工返屋企拎喼就飛的去機場,Check in完入Lounge 食野再hea陣就上機。
但澳門機場既效率真係.... 澳門航空算係多櫃檯,但係各有各排而且支那人多,
你知支那人同排隊係大纜都扯唔埋,剩係排隊都排左我廿分鐘,
然後個地勤又用左五分鐘妹下妹下研究我本Passport同Invitation Letter,
最後我頂佢唔順揭埋果頁俾佢睇,指俾佢睇點樣對個Number,
係香港我鬧左佢十世但呢到係澳門所以是但啦。

澳門個Plaza Lounge都幾多人,無咩野食但今次同香港Gate 40一樣開左個麵檔,
但佢個麵底係油麵黎,個感覺似食緊車仔麵....



澳門航空A321除左多左前排商務位之外同其他A320無咩分別,都係一樣咁逼。
所以幾時都話Scoot係高質LCC,用787黎飛廉航。


由澳門飛峴港大約要一個半鐘,睇陣漫畫就到。
VietJet係上次黎越南,搭左6程機之中唯一一程係無Delay既,
Jetstar Pacific 同 Vietnam Airline都係Delay當食生菜...


上巴士去arrival,峴港機場唔係好大同澳門機場咁上下大細。


越南我係用BNO + Invitation Letter 做落地簽證,
我搵呢間出invitation letter http://www.cheapvietnamvisa.net/
信用卡俾左錢(USD$8,單次入境,逗留一個月) ,
一至兩日weekday就會email份野俾你。

根據過往經驗用CX AE俾唔到錢,用匯豐VISA無問題,
同埋要留意一定要等佢成個Transaction完哂先好關Browser / F5。



要check下你個名同Passport Number岩唔岩,
出發果陣要print呢份野,填好入境表(佢個email入面有得download),貼好一張相,
連埋本Passport 對俾Visa On Arrival,等十五至二十分鐘佢會嗌名叫你俾錢,
單次入境,逗留一個月盛惠USD$25,佢有得找續唔洗特登去唱散D美金。

你想快D走人呢,就夾好哂一疊釘好哂填好哂對俾佢,
你去到先妹下妹下填表就隨時搞你一個鐘都未走得,
我呢次一落巴士就狗衝加埋成疊夾好對俾佢,
大約十五分鐘就走得,拎passport果陣對下個名費事麻煩,
佢入境出境果陣會再吸一次印,光速消耗左我本passport兩頁。


同場加映貼得好整齊既日本。


同亂柒咁黎既坡仔同馬拉佬。


永遠都唔明點解要圍住條行李帶等行李....


呢次既活動範圍主要係會安,所以Book左係會安既酒店,
搵酒店幫手book左車係機場接,明碼實價又平過搭的士。
酒店大約$260一晚,雙人房包早餐,都幾舒服,
去會安古城係步行距離,但又唔會好嘈,
個裝修都唔差,有幾年前係金門住古厝果種感覺。




 係除左多左隻野陪我訓之外。

















留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器