201604 越南會安學潛水 Day 2: 第二日上堂

第二日終於有得出海,一早起身落酒店樓下食個早餐先。


八點咁上下潛水舖會派車黎接去碼頭,
大約八點半到就起錨去Cham Island,即係今日潛水既地方,
船程大約一個鐘,搭緊船果陣自己set up返自己套裝備同教練會brief一次今日會學D咩,
大部分都係係琴日泳池做過一次既,係海入面再做一次,
即係個潛水鏡又要入多次水。

以下9up時間

是咁的,呢個星期六,我唔去浦了。朝早出海。
我地book 了3 隻船。兩隻快艇 , 人地既。


我地果坐果隻係普通中式船,影緊D氧氣樽咋。


成個Schedule係潛第一轉,上水休息一個鐘(架船會駛去第二個地方),
潛第二轉,上水換衫然後去食晏。
無Go Pro所以無水底既相,但五月唔算係一個好季節去潛水,
一來海水好凍,得20度咁上下,一落水果下D水浸入件wet suit入面同沖凍水涼無分別,
但慢慢就會暖返,因為wet suit 個原理係佢會困住一層水係你同海水之間,
咁你身體既熱量就唔會被帶走。(好似係)

中午飯係Cham Island上面食,好過上次係芽莊要係船上面搖下搖下咁食飯,
都幾好餸,食完仲有西瓜派。


之後就係自由時間,係沙灘hea既hea,游水既游水,飲啤油既飲啤酒。
所以我教練呢份工係世界級既工,做兩三個鐘野就攤係沙灘曬太陽。


個沙灘唔算好大但勝在無人。



三點零鐘就上船回程,返到碼頭會有車送你返酒店。


沖完個涼出去搵野食,今晚食雞飯,
呢個雞飯幾高質,唔止有雞肉,仲加左腎同雞紅,而且幾大份。


係衰在前面果檯支那人由一開始嘈到我食完,
後尾我頂唔順搬左碟飯去後兩張檯食。


食完野休息左一陣就去左做Massage ,90分鐘Hot Stone Massage 500k VND,
同一間個姐姐仲俾左50k VND Discount,
回程順手買多個法包同啤酒,訓覺準備聽日繼續潛。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器