201605 橫須賀舞台探訪x砲雷撃戦二十五戰目: MFM-TPE TPE-HND

早排雲呢拿做Promo果陣入手左兩張成田既回程機票,
去程一直都hea住左未買,UO我無Ufly Pass而家對搶UO無咩期望,
而且UO計埋機場船飛其實都唔平。

早個零月Tiger TW開左MFM-TPE-日本航點既轉機Schedule,
見個時間又OK就諗住入一套MFM-TPE-HND,
但係佢網站同Apps都出Transcation Error買唔到,
最後係佢個Apps分開兩張買,MFM-TPE TPE-HND,
臨出發前申請埋台灣入境快速通關,我好憎係桃園機境入境,
次次都要排成個鐘,浪費人生,今次兩分鐘就過左關差好遠。

十二點幾就係Site蛇左返屋企食晏同沖涼,諗住check in 完直入P Lounge hea下,
MFM P Lounge無得沖涼係一大敗筆,但醒唔起Tiger唔係成日都有得check in,
佢個check in係起飛前兩個半鐘,早到左機場等左半個鐘個check in 先開。
入到去個人唔係好餓食個剩魚蛋就算,
另外一個MFM P Lounge敗筆既地方係佢無生啤機,唯有飲住Highball頂下口癮。


下午四五點既P Lounge無咩人,都算幾好坐。


無論係邊,一有Boarding Call就好似走難咁排哂大隊,
有機橋我都明點解想快D上機坐定,出公海就真係唔明點解,
你坐第一班巴士,咪又係要等埋第二班先起飛,
你坐第二班巴士,咪又係要等埋我先上機。


我個人幾鍾意Tiger個塗裝,個虎紋係機翼同整流罩都有。


呢張相我係係上左出公海既巴士果陣影,
澳門機場細,公海Gate個距離其實好短。


1755既機去到TPE已經入黑,A320唔舒服就一定既,個零鐘頭機就是但啦。


無人,竟然無人,平時呢到排到打哂蛇餅。


話說TPE最近都開左Plaza Lounge,諗住快手Check in入去hea下,
點知同一個伏中左兩次,個check in未開。


咁無計啦搵個位坐下,TPE未check in 連位都唔多個,
最後要行返去Arrival Hall先搵到個位坐下。


拿拿淋check in 完入Lounge食野,TPE既P Lounge除左有自助野食,
仲有Set Menu可以叫佢整俾你,不過個人覺得偏細份同有D好伏。


佢未裝修完所以面積有D細同斬開左兩邊,
香港,澳門,新加坡同台北既P Lounge個裝修風格都係差唔多,
但個人覺得新加坡最高質,尤其係間沖涼房。


餓就唔係好餓,食少少野飲杯野上陣網。


左邊呢個係Menu 2號既蘑菇飯,伏到喊,
佢應該係諗住煮意大利飯但可能煮唔夠時間所以硬骨骨。
反而個肉丸唔錯,但唔夠IKEA既馬肉丸好食。


對我黎講,最緊要都係部生啤機。


係台灣就梗係要飲台啤。


有咩衰得過出公海,就係一晚入面出兩次公海。


都幾多日本人搭,有D仲一家大細,
但好心你帶住一家大細就搭FSC唔好搵D出發時間係夜晚十一點嫁啦好嗎?
你仲後生捱到,其實D老人家好辛苦。

坐我側邊既係兩位日本人既長者(AB),
我(C)前一排DEF果邊係佢地既仔同新抱(我估)同孫女,
兩位老人家一上機想訓,但講真我有時係機都訓唔著,
莫講話老人家係又嘈又窄又陌生既環境,望見都覺得佢地辛苦。

起左飛之後前面果行三個位都無人坐,我問左佢地想唔想調上去,
佢地擰頭咁我上左去前一行,可以攤平訓下,
但途中著過兩次安全帶燈因為空姐拍醒過我兩次。

降落果陣都幾大風,crab住落然後右腳落地先到左腳,
不過都算平安無事。


呢邊都係走難風格。


第一次係羽田入境都幾快手,入左境都就天光,
求其搵左張長椅訓多陣,中間俾V Air 個廣播嘈醒左一次,
返到黎先睇到呢段新聞。

【更新】威航乘客機上充電 行動電源竟起火
http://www.appledaily.com.tw/realtimenews/article/new/20160507/855387/

787咁精密既設計,舊電池一樣會出事,何況係__米wwwww.

食個早餐就出發去橫須賀。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器