201605 橫須賀舞台探訪x砲雷撃戦二十五戰目: 橫須賀市,艦娘海軍咖哩

睇完Tour去佢間紀念品店行下,有大和無武藏係咩意思。


周圍都係高校艦隊既Poster。


或者高校艦隊+自衛隊既Poster。


行過機舖,抱住一點點希望可以開返張艦娘Arcade既卡當紀念。


有艦娘裝飾已經好開心但係都偏向hea,就咁將個立繪痴上牆就算。



哈哈哈哈哈哈我實在係太天真啦,排隊既人名表寫左四頁幾紙,
估計有六七十人排緊隊。

 

機舖都有...


去返之前食過既海軍咖喱本舖。


竟然係呢到搵到間宮羊羹,不過經驗話我知呢D日本傳統既甜食通常唔係好岩我地口味。
 

 唔止打機要等位,食咖喱都要等位。


除左有艦娘咖喱仲有其他咖喱可以選擇,
我都係上次黎呢到先學識原來咖喱都可以分好多種。



上次黎果陣食左金剛(咖喱,我老婆係榛名),
今次食陸奧(咖喱)。


陸奧 :P :P :P


 留名簿既留言,真係好犀利,
你嗌我畫CAD或者draft個section就叻姐,畫公仔真係搞唔掂。





POI !


 睇過牌就話有Delay但個問站頭個姐姐係咁話"大丈夫です大丈夫です"咁就照搭,
結果咩事都無。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器