201609 關東一百名城之旅 Day 2 : 秋葉原,艦これアーケード ,HND-HKG

還左車就去高崎搭車返老秋,咁岩可以等到Maxとき326,
即係琴日見到有得賣即日採摘枝豆果班車,諗都唔洗諗即刻mark果班車落上野。

高崎間駅そば我好鍾意食,晏就剩係食左便利店既關係我嗌左個親子丼加そば既set。


E7 :P
不過我唔係搭呢架,我搭Maxとき。



繼續坐上層,星期日返東京都幾多人,都有八成滿。



我由高崎一直坐就到大宮,我記得新幹線有個位係車內販售,
仲諗會唔會要行去搵下賣野果個位,行到過去見到告示話呢個位已經唔做車內販售,
唯有乖乖地返去個位到等下,架車一出左大宮站果陣就見到車內販售個姐姐行緊上黎,
嗚啊終於食到超級新鮮既枝豆,我食既時間係1600,佢1200先pack箱。
但點解罐新潟啤酒係新千歲工場造既 ?_?

車內販售個姐姐真係好犀利,用兩個袋揹住野飲+零食+POS,
仲要係架車走上走落(E4架車兩層)。



經旖東京又點可以唔行下老秋,先行Kbooks。


再行Melonbooks,呢個系列既時雨真心推介。


鯊魚提督新作,比叡のことおしえて,
一見到鯊魚提督你就知肯定係洋蔥野,佢咁多本之中係得講鯊魚果本係無洋蔥,
仲要有人塞左本雪風係隔離,大佬你有心定無意。

作者Twitter: https://twitter.com/sameanko?lang=ja

有關雪風同比叡既關係

比叡沈果陣雪風就係佢隔離撤退比叡既乘員,
佢既沉沒完全顯示左IJN既指揮,通訊同損害管制問題。
比叡係二戰中IJN第一艘沉沒既戰艦。

金剛 比叡 榛名 霧島

順帶一提

三日後霧島係同一個海域既夜戰入面,
同美軍戰艦南達科他,華盛頓兩艘近距離炮戰後因機關部嚴重損毀自沉處分。

金剛 比叡 榛名 霧島


最終入手左一堆本子同雜誌 :P


去SEGA打艦これアーケード ,填左名,買埋卡就等嗌名,
等十分鐘到就可以玩一場。


呢D係咪叫出師不利,第一場就出Printer Error要call staff。


我既ID 1照樣都係揀返buki。


然而buki只係一個打1-1都會E敗既艦娘.....


第二場有進步,只係D敗。


嗚啊真係不得了,好想快D抽到榛名。

然而我到今日都未入手到榛名。


愛宕,實用型重巡,每次同人活動出本子既比率一直高居榜首,靠佢幫我一路碌到2-2。


ぱんぱかぱーんっ


抽離唔到,個艦娘係你面前識行識走識講野....


個朋友岩岩係成田落機,問一唔一齊食飯,
咁耐無見梗係去啦,佢搭skyliner出京成上野,我搭車去上野搵佢。


係上野食そば吹下水。


送左朋友上高崎線終電返屋企,
我搭山手線去浜松町金太郎過夜,順手係Familymart拎埋訂左既晴風。


第二朝搭頭班Monorail入機場,輕輕鬆鬆。


我真係估唔到會有後生拎紅白藍袋。


龍仔新塗裝真係肉酸到呢.....


完了吧,如無意外。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器