202606 德國漢堡睇博物館: 簡介
上個Trip返黎由三月係日本一直踩趕Project趕到個人就發癲, 連續幾個星期係個客到訓埋,朝早六時一醒就去開工做到夜晚11點先返房訓, 做到連每年一定要去EU既生日trip今年都斷左纜。 好在都叫係GW期間交左貨,拎左兩個禮拜假去曼谷休息玩下貓, 再返左office一星期,見手頭唔係好忙就索性再拎兩個禮拜假去EU行下。 本身係想去波蘭南部,但搵極d飛都唔係好岩,一係就要經中東最憎, 睇睇下Google Map不如就去德國,反正北部我未去過, 漢堡周邊亦有幾個博物館係Bookmark左好耐想去既。 咁岩俾我搵到張好奇怪既AY PEY係經上海飛HEL而回程係經BKK, 兩程駁腳都係CX,無咩大懸念就篤左張飛過去漢堡。 行程去左幾個城市,主要係漢堡,不來梅Bremen,基爾Kiel,呂貝克Lübeck, 交通都係靠DB,今次試坐左短途既ICE仲係餐車飲下液體麵包係幾Chill。 上次係啤酒節個post有個巴打話唔好四月/冬天去漢堡, 的確上年12月果陣一個人去左柏林,每日都天陰陰又無太陽又大風仲要4點就落山。 今次六月中去漢堡,一落機果幾日係10至15度,未去到要著大褸但好大風, 之後開始落雨,一落就黃雨咁上下程度,我都無諗過係EU體驗到濕凍同橫風橫雨。 有一日係朝早四點幾開始行雷閃電,閃到我醒左起身睇手機, Twitter講到世界末日咁而的確係大雨到DB都停埋。 Wait DB出「Fahrt fällt aus」應該唔一定關天氣事。 而更離奇既係,落完雨之後,氣溫升左上三十度有熱浪 薯片我燒粟米咁橋 , 德國大部份既屋都係無冷氣,得d商場同酒店入面有, Even我酒店房入面個FCU都係極細cooling power,開足一晚都唔凍果d, 更更更更離奇既係,地鐵U-Bahn / 市內火車S-Bahn都係無冷氣(某幾條新線有), 係戶外曬熱左既車廂只係靠果個細細個既氣窗通風, 我見有司機係開住門揸車,唔係中暑都似, 最後果日直頭係熱到我有d頭痛,要不停搵野凍飲 液體麵包 降溫。 德式幽默 An alle, die sich fragen, warum es so heiß ist. Das ist der Sommer vom letzten Jahr. Er kam mit der deutschen Bahn. 致所有正在疑惑為什麼這麼熱的人: 這是去年的夏天。 它...