202606 德國漢堡睇博物館: 簡介
上個Trip返黎由三月係日本一直踩趕Project趕到個人就發癲,
連續幾個星期係個客到訓埋,朝早六時一醒就去開工做到夜晚11點先返房訓,
做到連每年一定要去EU既生日trip今年都斷左纜。
好在都叫係GW期間交左貨,拎左兩個禮拜假去曼谷休息玩下貓,
再返左office一星期,見手頭唔係好忙就索性再拎兩個禮拜假去EU行下。
本身係想去波蘭南部,但搵極d飛都唔係好岩,一係就要經中東最憎,
睇睇下Google Map不如就去德國,反正北部我未去過,
漢堡周邊亦有幾個博物館係Bookmark左好耐想去既。
咁岩俾我搵到張好奇怪既AY PEY係經上海飛HEL而回程係經BKK,
兩程駁腳都係CX,無咩大懸念就篤左張飛過去漢堡。
行程去左幾個城市,主要係漢堡,不來梅Bremen,基爾Kiel,呂貝克Lübeck,
交通都係靠DB,今次試坐左短途既ICE仲係餐車飲下液體麵包係幾Chill。
上次係啤酒節個post有個巴打話唔好四月/冬天去漢堡,
的確上年12月果陣一個人去左柏林,每日都天陰陰又無太陽又大風仲要4點就落山。
今次六月中去漢堡,一落機果幾日係10至15度,未去到要著大褸但好大風,
之後開始落雨,一落就黃雨咁上下程度,我都無諗過係EU體驗到濕凍同橫風橫雨。
有一日係朝早四點幾開始行雷閃電,閃到我醒左起身睇手機,
Twitter講到世界末日咁而的確係大雨到DB都停埋。
Wait DB出「Fahrt fällt aus」應該唔一定關天氣事。
而更離奇既係,落完雨之後,氣溫升左上三十度有熱浪薯片我燒粟米咁橋添,
德國大部份既屋都係無冷氣,得d商場同酒店入面有,
Even我酒店房入面個FCU都係極細cooling power,開足一晚都唔凍果d,
更更更更離奇既係,地鐵U-Bahn / 市內火車S-Bahn都係無冷氣(某幾條新線有),
係戶外曬熱左既車廂只係靠果個細細個既氣窗通風,
我見有司機係開住門揸車,唔係中暑都似,
最後果日直頭係熱到我有d頭痛,要不停搵野凍飲液體麵包降溫。
An alle, die sich fragen, warum es so heiß ist.
Das ist der Sommer vom letzten Jahr.
Er kam mit der deutschen Bahn.
致所有正在疑惑為什麼這麼熱的人:
這是去年的夏天。
它是搭德國鐵路(DB)來的。
我本身係好鍾意睇船同船既博物館,
有個Uncle係做遠洋船,細個有諗過去讀航海學校去行船,
覺得可以周圍去旅行見識下個世界,又可以離開屋企,
但個Uncle同我講一樣好現實既野就係做Engineer升到頂都係大副Chief,
唔會有機會行到去船頭個位,同船上面大部份都係機器佬野,唔太岩我既專長。
我最初接觸「漢堡」呢個地方係係一隻好舊既PC game叫「大航海時代4」,唔知有無巴打玩過。
細個果陣係未有「威力加強版」,得4個主角可以揀,我通常都係用葡萄牙佬(中間果個)。右邊綠色衫個妹仔係荷蘭商會,經營阿姆斯特丹同布魯日既航線,
布魯日對於果陣時既我係一個好陌生既地方,
睇新聞講盧荷比既大城市講得出名既阿姆斯特丹,海牙,鹿特丹,布魯塞爾,安特衛普都好少會提到布魯日,
今次去左呂貝克一個講「漢薩同盟」歴史既博物館,收獲好豐富,
遊戲入面既城市同地標都幾有考究,寫到去可以詳細講下。
Between 我係成功「爆機」,全地圖探索同金錢99999999。
唔多廢話,下個post入正題。
德國旅行資訊可以睇以下url
202510 作為酒鬼一生人要去一次既慕尼黑啤酒節:簡介
https://miraigajettokenkyujo.blogspot.com/2025/09/202510.html




留言
張貼留言