202606 德國漢堡睇博物館: Day 0 HKG-PVG-HEL-HAM
之前搭過AY既HKG-HEL,因為地勤係out-source既關係個Check in剩係三個鐘前先開,
我習慣左係因航果d 7*24有得Check in 可以擺低野入Lounge食下野沖個涼會費回收既人黎,
今轉第一班機係CX380 HKG-PVG,張飛係Finnair俾我但呢班直頭唔係AY既Codeshare,
直接係用CX380同直接可以係因航Counter Check in。
但奇怪既係因航個地勤妹仔同我講上海浦東係無得行李直掛轉機,
一定要係上海拎左行李再係Finnair counter check in一次,
麻煩到癲,落地出入境再加check in再過機足足搞左我一個鐘。
The Wing First岩岩翻新完,老實講無論軟件定硬件都未係去到真係酒店級,
行開食個Mott32,今季Menu個份量勁多,個椒鹽鮮魷我幾推薦送下啤酒咁,
但留意一凍左就唔好食,呢個係其中一個因航飯堂(The Pier都係)我覺得做得幾差既地方,
你睇相都見到係成個set唔分前菜主菜一野對哂出黎,
(其實個主菜既麻婆豆腐仲要黎先)
變左食得呢樣黎果樣就凍左,完全蹝左d野食。
我習慣左係因航果d 7*24有得Check in 可以擺低野入Lounge食下野沖個涼會費回收既人黎,
今轉第一班機係CX380 HKG-PVG,張飛係Finnair俾我但呢班直頭唔係AY既Codeshare,
直接係用CX380同直接可以係因航Counter Check in。
但奇怪既係因航個地勤妹仔同我講上海浦東係無得行李直掛轉機,
一定要係上海拎左行李再係Finnair counter check in一次,
麻煩到癲,落地出入境再加check in再過機足足搞左我一個鐘。
The Wing First岩岩翻新完,老實講無論軟件定硬件都未係去到真係酒店級,
行開食個Mott32,今季Menu個份量勁多,個椒鹽鮮魷我幾推薦送下啤酒咁,
但留意一凍左就唔好食,呢個係其中一個因航飯堂(The Pier都係)我覺得做得幾差既地方,
你睇相都見到係成個set唔分前菜主菜一野對哂出黎,
(其實個主菜既麻婆豆腐仲要黎先)
變左食得呢樣黎果樣就凍左,完全蹝左d野食。








留言
張貼留言