201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 1 雙溪 - 區間車 - 七堵,七堵站台鐵攝影

係雙溪搭區間車去七堵,要轉另一個方向既車去基隆。


猴硐係平溪線必到景點之一,通常D人係知道猴硐有貓,
但猴硐另一個歷史價值係以前既煤礦同日治時期既建築,
下次有機會去猴硐考察完再同大家分享。


好多人等緊平溪線。


呢兩父子都係黎影車,D鐵膠一見到面就知大家係同道中人,
我用我僅有既日文問左佢去緊松山,佢又建議我去七堵影車,
佢有本書係有哂咁多款車既型號同外觀拎黎認車,連貨物車既車型都有,有做足功課。

點解次次去旅行都係男人聊我無女仔聊我 ... .. .


仲送左張JR既宣傳單張俾我,佢話佢拎左一疊唔同既單張黎台灣派,
等我下次又拎D地鐵既路線圖去派。


七堵站同八堵站係轉車去基隆既轉車站,
七堵站對出有個調車場可以影下車。

復興號客車。


台鐵DHL100型柴液機車,專門用係調車場,
佢可以自己一個拉郁成抽推拉式自強號。


E1000型推拉式電車,自強號列車,
買呢款車果陣台鐵判左標俾泡菜仔,而泡菜仔再將機頭既合約判左俾南非佬,
個產品質素可想而知,仲要後期泡菜仔唔黎做保養,
激到台鐵話唔俾泡菜仔再投台鐵既標,之後由泡菜政府壓返落去叫佢做返好架車。


車到站,向基隆出發。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器