我與威士忌的兩三事: Whisky Bar Ginger 2015/12/19

上個星期返香港做冬,距離飯局既時間尚早,
去左朋友位於上環既威士忌吧飲返兩杯,
試左兩款Bowmore同一款Signatory原酒。



我自己覺得,係屋企飲,係Ginger飲同係Galaxy飲係三樣唔同既野,
係屋企飲,放工沖完涼玩緊艦娘,
倒半shot (或者一shot) Bowmore 12 / Dalmore 12 輕輕鬆鬆過下口癮。
Ginger飲,同Tony (啊老闆)傾計學野,唔止威士忌有時傾下旅行野,
D平時少見到既款同有趣D既款(e.g. IB)
Galaxy飲,通常同朋友去,裝修一流,真係去放鬆同傾下計。
各取所需啦。

上個星期去Ginger主力係試下Bowmore
我同Bowmore 12之間有個故事可以講下。

仲記得岩岩買佢返去果陣,一開樽成間房都係泥煤味,
倒出黎搖兩下再聞,嘩成陣潮濕木頭味,
飲落口成個口都充斥住爛木頭既味,
完全試唔到Tasting Note 上面既"Sweet and Delicious Heather Honey"
"Gentle Peat Smoke" 完全唔gentle,試左一兩次真係搞唔掂之後封左佢入櫃底。

近呢個零月我將支Bowmore 12由櫃底拎返出黎,
晚晚都飲少少,個機緣巧合係點我自己都唔記得,
放左一陣既Bowmore 12無左一開始強烈到攻鼻感覺,
反而淡淡既蜜糖味出左黎,又唔係話甜到好似落左糖咁甜,
少少甜加少少蜂箱既木味,柔和左既泥煤豐富返個口感,
真心覺得放左一陣既Bowmore 12 仲正過岩岩開樽既Bowmore 12

講返正題,第一杯試左Bowmore 18
我原本主觀地覺得18個泥煤味應該會強過12
但試落1812更柔和,
如果用人黎形容Bowmore 12就係一個18歲既靚仔,渣架細Vtec換大包圍無限翼,
Bowmore 18就似一個24-28歲既男人,內歛左成熟左,會鍾意Lexus RX450h多過響喉H車。


第二杯試左Bowmore 15 LAIMRIG
佢係一支比較有趣既Bowmore因為佢係係Sherry CaskFinish,
係Bowmore 既煙燻味之上加入少少雪梨味,非常有趣。



第三杯試左Signatory  Clynelish 1998 Cask Strength ,
Clynelish 係講緊佢間廠既位置,
以原酒黎講唔會太Chur,但我始終麻麻地原酒。


留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器