202606 德國漢堡睇博物館: Day 2 漢堡港區
第二日起身做左陣野,八點幾搭車去左Hauptbahnhof食早餐,
唔係太想食包既心情,見到有間燒腸舖開緊就嗌個CurryWurst食下,
點知都係麻麻地好食,個汁同上面既咖喱粉都係奇奇怪怪,
唔通真係要搭ICE落柏林食。
漢堡有一個天然既地理優勢就係位處於易北河河口,
河口闊度夠遠洋船停泊,然後轉內河船運貨入內陸。
個車站名係就咁叫渡輪碼頭Landungsbrücken。
天氣唔錯,藍天白雲。(留意呢句說話)
一陣會去既博物館船Cap San Diego。
好Transport Fever感既駁船,
前面既駁船Barge係無動力,剩係一個載貨位,
後面既推船Push tug會推個駁船向前行。
前面既駁船Barge係無動力,剩係一個載貨位,
後面既推船Push tug會推個駁船向前行。







留言
張貼留言