201508 新加坡,馬來亞新山之旅 Day 2: Marina Bay 濱海灣

去Marina Bay最正一定係係前一個站Promenade落行天橋過去,
因為中途會經過Singapore F1既跑道同最抵食既雪糕。



今次食夾餅乾,我呢舊係碎朱古力。


朋友果舊係芒果。


黃昏既Marina Bay個景係幾正。


The Helix Bridge,夜晚著左燈仲靚。


Marina Bay Sands,我老細有份起,
上面個Sky Park睇夜景真係一絕。


如果想由高位睇景可以搭扶手電楊上去Podium頂樓,
有個位可以行出去影相,即係下圖果道門。


Marina Bay Sands Podium
某程度上我覺得呢到靚過威仔 / Four Season / 金沙城 / 銀河,
可能行慣澳門覺得隔離飯香掛。


係出面hea左陣等入黑,坐係到hea下幾舒服,
利申NEX-6 16-50 kit lens,唔識執相,無腳架。




影完相行左去老巴剎食沙嗲,
其實某程度上我覺得黎新加坡其中一個目的係黎老巴剎食沙嗲飲Tiger。


盛惠SGD$41,加多Jar Tiger Beer SGD$19,呢餐都算係食得貴,
唯一唔鍾意新加坡既係買酒好貴。




霸左條街賣沙嗲,圍住佢全部都係甲級寫字樓。


老巴剎中間有個鐘,每十五分鐘會報一次時。


Marina Bay Sands 每晚都有激光加音樂表現,
係Podium中間到門行出黎個位睇得最清楚,
我呢張係對岸影過去。


之後行左去魚尾獅,多人到就黎踩沉個平台。


影完魚尾獅就收拾心情入機場,準備返地獄。

留言

這個網誌中的熱門文章

201509 台灣東北部鐵道之旅: Day 2 金車噶瑪蘭酒廠

艦これ 1/700 輕巡洋艦 大淀

74LS247 BCD to 7-Segment Decoder 七劃管解碼器